گوشی Nubia Z11 با شش گیگابایت رم معرفی شد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۴ دقیقه

شرکت ZTE امروز گوشی Nubia Z11 را در کشور چین معرفی کرد. این پرچم‌دار جدید ZTE به شکلی ساخته شده که تقریبا بدون حاشیه به نظر می‌رسد و فاصله‌ی صفحه نمایش تا لبه‌های گوشی بسیار کم است. بدنه‌ی آن کاملا فلزی است و از نظر ظاهر قطعا توجه کاربران را به سمت خودش جلب می‌کند.

این تلفن همراه هوشمند با تراشه‌ی اسنپ دراگون ۸۲۰ راهی بازار می‌شود و دو مدل با ۴ و ۶ گیگابایت رم دارد. مدلی که ۴ گیگابایت رم دارد با ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی عرضه می‌شود و مدلی که شش گیگابایت رم دارد هم از ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی بهره می‌برد. هر دو مدل از دوسیم‌کارت و درگاه کارت حافظه پشتیبانی می‌کنند.

یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی روی Nubia Z11 قرار گرفته که از سنسور IMX298 سونی با دیافراگم f/2.0 بهره می‌برد. لرزشگیر اپتیکی عکس و فوکوس خودکار هم روی این دوربین قرار گرفته است. یک دوربین جلوی ۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 هم روی این گوشی دیده می‌شود و می‌تواند با زاویه دید ۸۰ درجه عکاسی کند.

صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با کیفیت Full HD هم از دیگر مشخصات سخت افزاری این محصول به حساب می‌آید. البته یک لایه‌ی محافظ Gorilla Glass 3 روی صفحه نمایش قرار گرفته تا در برابر ضربه و خط و خش مقاوم باشد. باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از تکنولوژی شارژ سریع برای این گوشی در نظر گرفته شده است. تلفن همراه هوشمند Nubia Z11 از سنسور تشخیص اثر انگشت بهره می‌برد و با اندروید ۶.۰ و رابط کاربری Nubia UI 4.0 در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

این گوشی از ۱۶ تیر ماه راهی بازار می‌شود. قیمت مدل ۶۴ گیگابایتی این تلفن همراه هوشمند ۳۷۵ دلار و قیمت مدل ۱۲۸ گیگابایتی هم ۵۲۶ دلار خواهد بود. هنوز مشخص نیست که این گوشی بعد از چین در چه کشورهایی راهی بازار می‌شود.

‌‌

منبع: My Drivers

‌‌‌‌

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar امیر

    از میزان رم مهمتر ،تکنولوژی رم است… از شواهد پیداست که از تکنولوژی LPDDR3 که بسیار ضعیفتر از LPDDR4 است استفاده شده است (در تمام پرچمداران سونی و ال جی و سامسونگ و HTC از رم LPDDR4 استفاده شده است ) تا بیشتر با رقم و عدد مشخصات گوشی، مشتری ها را فریب داد… با این حساب این گوشی در کاربردهای روزمره ضعیف تر خواهد بود چون سرعت رم حتی شاید از سرعت پردازنده هم بیشتر اهمیت داشته باشد. هر بار که برنامه ای کلیک میکنید تا باز شود و یا بین برنامه ها سوییچ میکنید بیشترین تاثیر را سرعت رم دارد. حتی اجرای برنامه و روانی اجرای آنها با سرعت رم بطور مستقیم مرتبط است و یک رم کند بسیار بسیار اثرات بدی نسبت و حجم رم و سرعت پردازنده دارد. متاسفانه برندهای چینی سعی میکنند با عدد و رقم های خام (و نه واقعی) مشتری جذب کنند.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه