میزو مدل جدیدی از گوشی Pro 5 را با سیستم عامل ابونتو معرفی کرد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
Meizu PRO 5 Ubuntio Edition

شرکت چینی «میزو» (Meizu) مدل مخصوصی از گوشی Pro 5 را با سیستم عامل «ابونتو» (Ubuntu) معرفی کرد.

گوشی Pro 5‌ که با سیستم عامل ابونتو عرضه شده، از ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی بهره می‌برد.

شرکت میزو با همکاری «کنونیکال» (Canonical) مدل جدیدی از گوشی Pro 5 را با سیستم عامل ابونتو معرفی کرد که Meizu PRO 5 Ubuntu Edition نام دارد.

گوشی جدید شرکت میزو را می‌توان پنجمین تلفن همراه هوشمندی نام برد که در یک سال گذشته با سیستم عامل ابونتو راهی بازار شده است. البته باید به این موضوع اشاره کنیم که گوشی Meizu PRO 5 Ubuntu Edition قوی‌ترین گوشی ساخته شده با سیستم عامل ابونتو تا این لحظه است.

این تلفن همراه هوشمند از یک صفحه‌نمایش ۵٫۷ اینچی AMOLED با کیفیت ۱۰۸۰p بهره می‌برد. یک دوربین پشت ۲۱ مگاپیکسلی با قابلیت فوکوس خودکار و فلش دوگانه و یک دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی روی آن مشاهده می‌شود. شرکت میزو برای Meizu PRO 5 Ubuntu Edition از تراشه‌ی اگزینوس ۷۴۲۰ شرکت سامسونگ استفاده کرده که یک پردازنده‌ی هشت هسته‌ای با فرکانس ۲٫۱ گیگاهرتز را در خودش قرار داده است. سه گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی، پشتیبانی از دو سیم‌کارت و شبکه‌ی LTE هم از دیگر ویژگی‌های این گوشی به شمار می‌روند.

Meizu PRO 5 Ubuntio Edition

گوشی Meizu PRO 5 Ubuntu Edition

شرکت میزو به ظرفیت باتری این گوشی اشاره نکرده، اما به احتمال زیاد ظرفیت باتری مدل Ubuntu Edition همانند مدل اندرویدی، ۳۰۵۰ میلی‌آمپر ساعت خواهد بود. براساس اطلاعات منتشر شده پیش فروش این تلفن همراه هوشمند از اوایل هفته‌ی آینده آغاز خواهد شد.

‌‌‌‌‌‌

منبع: Ubuntu

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar حسن

    سلام
    میشه یک نفر لطف کنه بگه چه طور میتونم یکی از این گوشیا تهییه کنم؟

  2. Avatar reza ch

    هه جالبه
    دیگه ظاهر گوشیها داره ترکیبی از سامسونگ و اپل میشه ! 🙂

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه