گوشی Xperia X Ultra را ببینید

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

به نظر می‌رسد که سونی هم می‌خواهد گوشی جدیدی راهی بازار کند که صفحه نمایش بزرگ‌تری دارد. امروز تصایر جدیدی از این گوشی به بیرون درز کرد که نشان می‌دهد شباهت زیادی به گلکسی اس ۸ و ال‌جی جی ۶ دارد. گوشی جدید سونی با نام Xperia X Ultra راهی بازار خواهد شد که از نسبت تصویر ۲۱:۹ بهره می‌برد و حاشیه‌های بسیار باریکی هم برای آن در نظر گرفته شده است. این گوشی صفحه نمایش ۶.۴۵ اینچی هم خواهد داشت.

براساس اطلاعات منتشر شده این تلفن همراه هوشمند به تراشه اسنپ‌دراگون ۶۶۰ مجهز شده و چهار گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی دارد. این گوشی میان‌رده از شارژ سریع ۴ و شبکه LTE پشتیبانی می‌کند و یک باتری ۳۰۵۰ میلی‌آمپر ساعتی روی آن قرار گرفته است. شایعات می‌گویند که این تلفن همراه هوشمند به دوربین ۱۹ مگاپیکسلی در پشت و دوربین جلوی ۱۳ مگاپیکسلی مجهز شده است. به نظر می‌رسد که اندروید ۷.۰ روی آن نصب شده باشد. همچنین گفته شده که گوشی Xperia X Ultra از استاندارد IP68 بهره می‌برد که باعث شده در برابر نفوذ آب و گرد و خاک مقاوم است.

هنوز مشخص نیست که این تلفن همراه هوشمند کی معرفی می‌شود و چه قیمتی خواهد داشت.

 

منبع: bgr
telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Yas

    این سونی چرا روز به روز داره عجیبتر میشه لامصب ۶/۴ اینچ صفحه گذاشته چجوری حساب کتاب کرده که ۳۰۵۰ میلی آمپر باتری گذاشته برای این گوشی دقیقا مثل گوشیه xa ultra که ۶ اینچ بود باتریش ۲۷۰۰ میلی آمپر بود هر کسی هم خریده بودش از باتریش شاکی بود دوباره اومد xa1 ultra رو زد بازم با همون باتریه ۲۷۰۰ میلی آمپر خخخخخخخ اصلاً نمیدونه طرفدار چیه نمیگه مردم شاکی شدن ناراضی بودن معلوم نیست تو این شرکت چه میگذره انگاری خودشون میخوان با دستای خودشون شرکتو بدن به باد فنا

  2. کوروش

    میان رده ؟؟ 😐

    1. علی

      به خاطر پردازندشه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه