گوپرو از کوچکترین دوربین خود رونمایی کرد

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت «گوپرو» (GoPro) از کوچک‌ترین دوربین اکشن خود رونمایی کرد. GoPro HERO4 Session حدود نصف HERO4 Black و Silver است و از لحاظ وزن نیز تا ۴۰ درصد سبک‌تر شده است؛ ویژگی‌هایی که حمل و استفاده از آن را بسیار آسان‌تر از دیگر دوربین‌های این شرکت می‌کند.

گوپرو از سبک‌ترین و کوچک‌ترین دوربین خود با نام HERO4 Session رونمایی کرد.

HERO4 Session ضدآب هست و نیازی به استفاده از محافظ‌های جداگانه برای مراقبت از آن در محیط‌های خیس وجود ندارد. رابط کاربری آن هم چون ظاهر دوربین، ساده است. در این دوربین یک دکمه برای ثبت عکس و ویدیو قرار دارد. اگر بر روی این دکمه فشار کوتاه اعمال شود، دوربین به حالت فیلمبرداری می‌رود و فشاری طولانی مدت نیز آن را به حالت ثبت تصاویر و Time-Laps می‌برد.

اگر این دوربین را به Smart Remote و یا اپلیکیشن مخصوص گوپرو متصل کنید، اعمال کنترل بیشتری نیز امکان‌پذیر خواهد بود. باتری داخلی HERO4 Session با ظرفیت خوبی که دارد، اجازه ضبط ویدیو تا دو ساعت را با یک شارژ می‌دهد.

یک حالت جالب «تنظیم چرخش خودکار» نیز در این دوربین قرار دارد که اگر زاویه و یا جهت تصویر اشکال داشته باشد، اصلاحیه لازم را اعمال می‌کند تا تصویر سرراست شود. HERO4 Session تصاویر را با کیفیت ۸ مگاپیکسل و ویدیوها را با کیفیت‌های ۱۰۸۰p در ۶۰ فریم بر ثانیه، ۷۲۰p در ۱۰۰ فریم بر ثانیه و ۱۴۴۰p در ۳۰ فریم بر ثانیه ثبت و ضبط می‌کند. عدم نفوذ آب تا عمق ۱۰ متر، سیستم ضبط صدای دوگانه، وای‌فای و بلوتوث از دیگر ویژگی‌های محصول جدید گوپرو است.

HERO4 Session با قیمت ۳۹۹ دلار عرضه شده است.

منبع: PetaPixe

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه