گوگل برنامه‌ای برای تولید نکسوس ندارد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

گوگل شب گذشته از گوشی‌های پیکسل رونمایی کرد و به طور رسمی به روند تولید محصولات نکسوس خاتمه داد. این شرکت حتی به این موضوع اشاره کرد که برنامه‌ای برای ساخت دستگاه‌های نکسوس در آینده ندارد.

گوگل دیگر دستگاهی با نام نکسوس تولید نمی‌کند.

گوگل با توقف تولید محصولات نکسوس سعی دارد دستگاه‌هایی تولید کند که خودش در ساخت آن‌ها نقش بیشتری داشته باشد. گوگل شب گذشته به این موضوع اشاره کرد که گوشی‌های پیکسل را خودش طراحی و تولید کرده که البته بعدا مشخص شد که HTC آن‌ها ساخته است.

گوشی‌های تازه وارد گوگل تنها با نام این شرکت شناخته می‌شوند و یک حرف G بزرگ در پشت‌ آن‌ها به چشم می‌خورد. گوگل با این‌کار خودش را وارد رقابت جدی‌تری با اپل و سایر شرکت‌های سازنده‌ی موبایل می‌کند. این شرکت روز گذشته در جریان معرفی گوشی‌های جدید خودش چندین بار هم اپل را مسخره کرد و قابلیت‌های گوشی‌‌های Pixel و Pixel XL را به رخ کشید. به طور مثال به شکل خاص به این موضوع اشاره کرد که این دو گوشی از جک ۳.۵ میلی‌متری خروجی صدا بهره می‌برد و حتی با پشتیبانی از سرویس Photos کاربران گوشی‌های پیکسل دیگر با کمبود فضا مواجه نمی‌شوند. اتفاقی که کاربران آیفون با آن بسیار مواجه می‌شوند.

منبع: The Verge

‌‌‌‌

telegram_ad2_1

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Salar Montazeri

    غول های اسمارت فون ! پیکسل و پیکسل ایکس ال ????

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه