گوگل درحال کار روی بروزرسان بزرگ اندروید ۷.۰ است

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

در حالی که چند ساعتی از منتشر شدن اندروید ۷.۰ نمی‌گذرد، شرکت گوگل کار روی بروزرسان بزرگ این سیستم عامل جدید را شروع کرده است. اندروید ۷.۰ در حال حاضر برای گوشی‌های نکسوس عرضه شده و مشخص نیست که سایر شرکت‌ها در چه زمانی آن را برای گوشی‌های خودشان منتشر می‌کنند.

بروزرسان جدید اندروید ۷.۰ در مهر ماه منتشر می‌شود.

براساس اطلاعات منتشر شده، توسعه‌دهندگان نسخه‌ی آزمایشی بروزرسان جدید اندروید ۷.۰ که قرار است در پاییز امسال عرضه شود را در اختیار دارند. در این اطلاعات گفته شده که اکنون بروزرسان اندروید جدید وارد یک زمان بندی مشخص شده و گوگل قصد دارد در هر فصل یک بروزرسان جدید عرضه کند. این بروزرسان‌‌ها در مرحله‌ی اول برای توسعه‌دهندگان عرضه خواهند شد.

به احتمال زیاد بروزرسان بزرگ اندروید ۷.۰ در مهر ماه عرضه می‌شود. بعید نیست که در همین ماه هم شاهد معرفی گوشی‌های نکسوس جدید شرکت گوگل باشیم. نکسوس‌هایی که شرکت HTC آن‌ها را تولید می‌کند.

لازم به ذکر است که اندروید ۷.۰ برای نکسو‌س ۶ به بعد عرضه می‌شود و اگر نکسوس ۵ دارید، این بروزرسان را دریافت نمی‌کنید. در کنار گوشی‌های نکسوس، تلفن همراه هوشمند ال‌جی V20 هم اولین محصولی خواهد بود که با اندروید جدید در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

منبع: Ubergizmo

‌‌‌‌‌‌

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. الیاس

    سلام و خسته نباشید به شما و تمام همکارانتون.
    ببخشید من چند تا سوال داشتم، اگه میشه راهنماییم کنید):
    من چند روزی هست که LG Nexus 5x گرفتم و ازش کاملا راضیم فقط چند نکته درگیرم کرده اول اینکه وقتی این گوشی رو خریدم به آخرین نسخه اپدیتش کردم(اندروید ۷)
    که با توجه به عکس ها و گفته های شما قرار بود نایت مود داشته باشه که این توش نبود!! نمیدونم شانس منه یا برای همه همینه????
    دوم اینکه اصلا رنگ علامت N اندروید آبی و بنفش هست و برای من کلا یه رنگ دیگست اینگار همونو کمرنگش کرده باشن یا…
    و سوم اینکه هنگام متصل شدن به شارژر باید صدا بده اما انگار نه انگار…
    ببخشید طولانی شد آخه من جز اینجا جایی رو برای گرفتن سوالاتم پیدا نکردم
    و این رو هم بگم که قبل از اینکه به اندروید N اپدیت کنم به اندروید ۶.۰.۱ ارتقا دادم و یه اپدیت ۱۵mg بود که دان نمیکرد حالا دیگه نمیدونم مشکل از چیه…
    بازم خیلی ممنون از سایت خوبتون

  2. ErfUn

    دوستانی که نکسس ۶P و ۵X دارند و هنوز آپدیت رو به صورت OTA دریافت نکردند، به android.com/beta برید و در برنامه بتا شرکت کنید تا همون لحظه بتونید آپدیت رو دریافت کنید!
    ظاهرا گوگل کسایی که در برنامه بتا شرکت کرده بودند رو در اولویت قرار داده و شما اگه همین حالا هم در برنامه بتا شرکت کنید آپدیت اصلی رو همون لحظه دریافت می کنید!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه