گوگل هوم، هوم پاد اپل را شکست داد

۲۵ بهمن ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
هوم‌پاد

بلندگوی هوشمند شرکت اپل که هوم‌پاد نام دارد، راهی بازار شده و حالا این محصول با سایر بلندگوهای هوشمند بازار مانند آمازون اکو و گوگل هوم مقایسه می‌شود.  البته از آنجایی که هوم‌پاد از دستیار صوتی سیری استفاده می‌کند، می‌شود حدث زد که این دستگاه عملکرد خوبی داشته باشد؛ اما به نظر می‌رسد که هوم‌پاد در آزمایش‌هایی که رویش انجام شده، نتوانسته عملکرد شگفت‌انگیزی از خودش داشته باشد.

در این آزمایش ۷۸۲ سوال از هوم‌پاد پرسیده شده و این بلندگوی هوشمند تنها ۵۲.۳ درصد سوال‌ها را درست پاسخ داده است. این در حالیست که گوگل هوم توانسته بود ۸۱ درصد سوالات را درست پاسخ دهد.

در این آزمایش اسپیکرهای هوشمند اکو و اسپیکر مایکروسافت که به کورتانا مجهز شده است هم حضور داشتند. اسپیکر هوشمند اکو توانست ۶۴ درصد سوالات را درست پاسخ دهد و کورتانا هم ۵۷ درصد سوالات را درست جواب داد. در واقع هوم‌پاد شرکت اپل از تمام اسپیکرهای هوشمند عملکرد بدتری داشت.

البته هوم‌پاد به خوبی متوجه فرمان‌های صوتی می‌شود و ۹۹.۴ درصد آن‌ها را به خوبی اجرا می‌کند. این موضوع می‌تواند بیانگر کیفیت بالای میکروفن‌های این دستگاه باشد که به خوبی متوجه فرمان‌های صوتی می‌شوند.

منبع: ۹to5mac

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar امیر

    حدث؟

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه