گوگل پیکسل بادز جدید را معرفی کرد

۲۴ مهر ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
پیکسل بادز

در ابتدای رویداد معرفی از محصولات جدید گوگل در شهر نیویورک، این شرکت از نسل جدید هدفون بی‌سیم خود با نام  پیکسل بادز رونمایی کرد. قاب پیکسل بادز به ایرپادز اپل و فری بادز ۳ هواوی شباهت دارد، اما طراحی هدفون‌ها جدید و متفاوت است.

ایزابل اولسن، طراح پیکسل بادز درباره این محصول می‌گوید: «آن‌ها (هدفون‌ها) کامپیوترهای شناوری در گوش شما هستند».

طبق ادعای گوگل، ایربادهای جدید خانواده پیکسل می‌توانند تا فاصله زیادی به گوشی شما متصل بمانند. این اتصال زمانی که درون ساختمان هستید، تا فاصله سه اتاق و زمانی که در محیط باز هستید، به اندازه طول یک زمین فوتبال آمریکایی را پشتیبانی خواهد کرد.

پیکسل بادز

پیکسل بادز جدید با یک بار شارژ تا ۵ ساعت قادر به فعالیت هستند که این زمان با بهره‌گیری از قاب شارژر بی‌سیم، به ۲۴ ساعت می‌رسد. ایربادهای جدید گوگل به‌طور کامل با دستیار صوتی این شرکت یکپارچه شده‌اند و تقریبا می‌توان همه کارهایی را که با نسخه موبایل گوگل اسیستنت انجام می‌دادیم، مانند کنترل موسیقی، ترجمه و … را با پیکسل بادز نیز انجام دهیم.

پیکسل بادز به لطف ابعادی کوچکتر از رقبا، به خوبی درون گوش جای می‌گیرد و با طراحی ارگونومیک خود، امکان حذف نویز را فراهم می‌کند. همچنین، روزنه خاصی که در این گوشی‌ها تعبیه شده است باعث می‌شود صدا به‌طور فراگیر پخش شود و با توجه به میزان نویزی که کاربر را احاطه کرده است، میزان صدا را با کمک نرم افزار تنظیم می‌کند. بنابراین، هیچ نیازی به لمس گوشی یا کلیدهای تنظیم صدای آن توسط کاربر نخواهد بود.

پیکسل بادز

این محصول از بهار ۲۰۲۰ با قیمت ۱۷۹ دلار و در رنگ‌های سفید، مشکی، سبز نعنایی و مرجانی به بازار عرضه خواهد شد. گوگل در جریان معرفی این محصول اعلام کرد که در ماه‌های آینده اطلاعات بیشتری از جزئیات دستگاه و چیپ هوش مصنوعی به کار رفته در آن را به اشتراک خواهد گذاشت.

منبع: ۹To5Google

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه