خداحافظی با پیام‌رسان دوست‌داشتنی؛ یاهو مسنجرهای قدیمی غیرفعال می‌شوند

۲۲ خرداد ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اگر همچنان از برنامه‌ی پیام‌رسان «یاهو مسنجر» (Yahoo Messenger) استفاده می‌کنید، حتما می‌دانید که دیگر نمی‌توان این برنامه را از طریق سایت یاهو دانلود کرد. این برنامه در حالی از سایت یاهو حذف ‌شده که این شرکت به کاربران اجازه می‌داد همچنان از آن روی سیستم‌های خودشان استفاده کنند. البته یاهو در سال گذشته نسخه‌های جدیدتر یاهو مسنجر را برای تلفن‌های همراه هوشمند و وب منتشر کرده بود.

شرکت یاهو پشتیبانی از یاهو مسنجرهای قدیمی را از تاریخ ۱۵ مرداد ماه قطع می‌کند.

شرکت یاهو امروز به شکل رسمی اعلام کرد که پشتیبانی از نسخه‌های قدیمی یاهو مسنجر را قطع می‌کند و کاربران می‌توانند از نسخه‌ی مخصوص موبایل و وب این اپلیکیشن استفاده کنند. لازم به ذکر است که نسخه‌ی جدید این پیام‌رسان سرعت بالایی دارد و کاربران می‌توانند به سرعت متن، عکس و حتی تصاویر GIF برای هم ارسال کنند.

شرکت یاهو با قطع کردن پشتیبانی از نسخه‌ی قدیمی این نرم‌افزار کاربران را به استفاده از نسخه‌های جدید تشویق کرده است. البته باید به این موضوع اشاره کنیم که امکان دانلود یاهو مسنجرهای قدیمی از مرداد ماه سال گذشته وجود نداشت.

یاهو به این موضوع اشاره کرد که آرشیو پیام‌های کاربران در یاهو مسنجرهای قدیمی به نسخه‌های جدید انتقال پیدا می‌کند و حتی کاربران می‌توانند از گفتگوهای خودشان نسخه‌ی پشتیبان تهیه کنند و آن‌ها را به نرم‌افزارهای جدید ببرند. یاهو مسنجرهای قدیمی از ۱۵ مرداد ماه غیر فعال می‌شوند.

منبع: PC Mag

‌‌‌‌‌‌‌

E3_News
کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. فرزین

    درسته که مسنجر جدید سرعت بالایی داره اما نه با اینترنت لاک پشتی ایران !! واقعا مدت ها طول میکیشه تا لود شه….
    به نظرم قطع پشتیبانی برای ما مشکل ساز باشه !! البته نه برای کسانی که این روزها از پیام رسان های مختلف اجتماعی استفاده میکنند!!

  2. ea

    کلی خاطره… <3

  3. Alireza

    چرا آخه؟؟؟!!!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه