‌Bixby به یخچال‌های سامسونگ می‌آید

۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

همین چند روز پیش شایعه شده بود که سامسونگ می‌خواهد با استفاده از دستیار صوتی Bixby بلندگوی هوشمند درست کند. حالا گفته می‌شود که سامسونگ قصد دارد از BixBy در یخچال‌های جدید خودش استفاده کند.

این شرکت کره‌ای روز گذشته یخچال Family Hub 2.0 را معرفی کرد که دستیار صوتی Bixby روی آن نصب شده است. حتی این هوش مصنوعی در آینده برای یخچال‌هایی که فاقد آن هستند در قالب یک به‌روزرسان نرم‌افزاری عرضه می‌شود. سوال اینجاست که این دستیار صوتی چه کاری در یخچال‌های سامسونگ انجام می‌دهد. با استفاده از Bixby می‌توانید به دنبال دستور پخت خوراکی‌های مختلف باشید. حتی می‌توانید موسیقی و رادیو گوش کنید. این هوش منصوعی از فرمان صوتی هم پشتیبانی می‌کند. یخچال‌های Family Hub به یک صفحه نمایش لمسی بزرگ مجهز شده‌اند و از سیستم عامل اندروید پشتیبانی می‌کنند. به همین دلیل می‌توان دستیار صوتی Bixby را برای آن‌ها عرضه کرد.

این اولین قدم سامسونگ برای هوشمند کردن تجهیزات خانگی خودش است. سامسونگ با این روش به سرعت خودش را به رقیب جدی گوگل اسیستنت و الکسای شرکت آمازون تبدیل می‌کند. از آنجایی که این شرکت کره‌ای در حوزه اینترنت اشیا فعالیت زیادی دارد، قطعا در آینده محصولات بیشتری با دستیار هوشمند خودش راهی بازار خواهد کرد.

منبع: SamMobile
telegram_ad2_1

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar ///mahdispd

    کاش یه سیستمی هم داشته باشه که دیگه برا این که بفهمیم تو یخچال چی هست هی در یخچالو باز نکنیم به بیکسبی بگیم داخله یخچالو با دوربین برامون نشون بده

    1. Avatar یه بی نشون

      اتفاقا داره

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه