۵ نکته که حتما باید درمورد یلدای شگفت‌انگیز دیجی‌کالا بدانید

۳۱ تیر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

یلدای شگفت‌انگیز دیجی‌کالا به‌زودی به مدت ۳ روز (از ۲۹ آذر تا ۱ دی) برگزار می‌شود. در این فروش ویژه‌ی ایرانی، کلی کالای شگفت‌انگیز با قیمت‌های باورنکردنی در انتظار خریداران است. اما در یلدای شگفت‌انگیز چه خبر خواهد بود؟ ما اینجا در دیجی‌کالا مگ، ۵ نکته‌ی مهم در مورد این فروش ویژه را به شما می‌گوییم. با دانستن این نکات، هیچ‌‌ کالای خوبی از زیر دست‌تان در نمی‌رود. در ادامه با هم این موارد را مرور می‌کنیم.

 

پیش از هر چیز  یک بار دیگر تکرار می‌کنیم: یلدای شگفت‌انگیز از اولین دقایق بامداد ۲۹ آذر شروع می‌شود و به مدت سه روز با تخفیف‌ها و پیشنهادهای باورنکردنی ادامه پیدا می‌کند. اما این تخفیف‌ها و پیشنهادها را تحت چه عناوینی و کجاها باید پیدا کنید؟

۱) کالاهای استثنایی

amazing

بعضی کالاها در سه روز یلدای شگفت‌انگیز، قیمت‌های باورنکردنی خواهند داشت که با موجودی و مدت‌زمان محدود ارایه می‌شوند. پس برای خرید آن‌ها چشم از دیجی‌کالا برندارید.

۲) یاقوت یلدا

yaghut

جایی که در آن می‌توانید لحظه‌به‌لحظه از کالاهای استثنایی باخبر شوید و هیچ فرصتی را برای خرید از دست ندهید.

۳) جادوی یلدا

magic

با هر کلیک روی انار جادویی یلدا، ۴ کالای جدید ظاهر می‌شود که تخفیف‌های جذابی دارند.

۴) میان‌برها

shortcut

این مجموعه به یک گروه خاص کالایی لینک می‌شود و تخفیف‌های خوبی دارند. این شورت‌کات‌ها روزانه تغییر می‌کنند.

۵) کالاهای شگفت‌انگیز

special

شگفت‌انگیزها، کالاهایی هستند که از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب در گروه‌های ده‌تایی با تخفیف‌های منحصربه‌فرد هر دو ساعت یک‌بار به‌روز می‌شوند. همچنین یک کالای شگفت‌انگیز، مخصوص کاربران اپلیکیشن وجود خواهد داشت که دسترسی به آن فقط از طریق اپلیکیشن امکان‌پذیر است.

 

 

‌‌‌

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۱۶ دیدگاه
  1. Avatar برنا

    امیدوارم این سه روز سایت بدلیل ترافیک بیش از حد سرورا به مشکل نخوره و بابت این مساله کالاهای مورد نیازمون رو از دست ندیم

  • 1
  • 2
loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه