یلدای شگفت‌انگیز ۹۷ دیجی‌کالا، جشن خرید اینترنتی ایران

۳ اسفند ۱۴۰۰ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه
یلدای شگفت انگیز 97

دیجی‌کالا امسال هم به سنت سال‌های گذشته بزرگترین کمپین خرید را در آستانه یلدا و در روز خرید اینترنتی ایرانیان به راه خواهد انداخت. در این کمپین شرکت‌های بزرگی با دیجی‌کالا همراهی می‌کنند و تخفیف‌ها و هدایای ویژه‌ای با خرید از دیجی‌کالا دریافت می‌کنید.

اتفاق‌های بزرگ جذابی که قرار است در کمپین شب یلدا بیفتد در چند بخش هستند. کمپینی که به مدت چهار شب از ۲۷ تا سی‌ام آذر ماه برگزار می‌شود. از ساعت صفر بیست و هفتم به دیجی‌کالا سر بزنید و با ۲۰۰ هزار کالا با تخفیف‌های جذاب و کمپین‌های مختلف آشنا شوید. همه این ۲۰۰ هزارکالا با نشان ویژه انار و هندوانه شب یلدا از دیگر کالاها متمایز شده‌اند.

بسیاری از این کالاها محصولات برندهای ایرانی هستند. در کمپین «یلدای شگفت‌انگیز ۹۷ دیجی‌کالا، جشن خرید اینترنتی ایران» کالاها و برندهای باکیفیت ایرانی نقش ویژه‌ای خواهند داشت.

اول اینکه امسال یک قرعه‌کشی مهیج داریم که جایزه‌اش یک دستگاه ماشین MVM X22 است که به قید قرعه به یکی از شرکت‌کنندگان در کمپین یلدا اهدا می‌شود. شرایط حضور در قرعه‌کشی خیلی هیجان‌انگیز است. حتی قبل از شروع رسمی کمپین یلدا در ۲۷ آذر می‌توانید با نام کاربری و رمز عبورتان در سایت دیجی‌کالا به آن وارد شوید و به صفحه قرعه‌کشی بروید.

به محض ورود به صفحه ده امتیاز غیرفعال برای شما ثبت می‌شود که با اولین خریدی که بین روزهای ۲۷ تا ۳۰ آذر یعنی در طول کمپین یلدای دیجی‌کالا انجام می‌دهید، فعال شده و به حساب‌تان ریخته می‌شود. بعد از اینکه وارد صفحه قرعه‌کشی شدید پیامکی برایتان ارسال می‌شود. حالا نحوه افزایش امتیازتان به این صورت است که اگر لینک مسابقه را برای دوستان‌تان بفرستید و آنها از طریق لینک در قرعه‌کشی شرکت کنند به ازای هر نفر جدید هر بار ۱۰ امتیاز به حساب شما ریخته می‌شود.

امتیازهایی که همه‌شان با اولین‌ خرید شب یلدا فعال می‌شوند. در مدت کمپین باز هم می‌توانید از همین طریق به امتیازتان اضافه کنید. درنهایت بعد از اتمام کمپین یلدا روزی برای قرعه‌کشی اعلام می‌شود. هر چه امتیازتان بیشتر باشد شانس بیشتری در قرعه‌کشی خواهید داشت.

از روز ۲۷ آذر از ۱۲ شب کالاهای شگفت‌انگیز را خواهیم داشت. هر سه ساعت کالاهای جدیدی به فهرست شگفت‌انگیزها اضافه می‌شوند که تخفیف‌های فوق‌العاده‌ای دارند.

به اسلایدرهای بالای صفحه اصلی دیجی‌کالا هم دقت کنید. با کلیک روی هر کدام از آنها وارد صفحه اختصاصی می‌شوید که مختص یک گروه‌ از کالاهاست و تنوع کالایی زیادی با تخفیف‌های فوق‌العاده در آن وجود دارد.

روز اول گروه‌های کالایی مختلفی تا ۵۹ درصد تخفیف خواهند خورد و این روند تا پایان کمپین یلدا ادامه دارد.

نکته دیگر اینکه امسال بنری روی سایت داریم که سه تا از محبوب‌ترین شگفت‌انگیزها را ساعاتی پیش از ورود به چرخه تخفیفات اعلام می‌کند که به جای قیمت‌شان علامت سوال گذشته شده است. حواستان به آن سه گزینه هم باشد که اجناس جذاب با تخفیف‌های خوب هستند.

درنهایت ساعت ۱۲ شب سی‌ام آذرماه درست همزمان با شب یلدا کمپین یلدا به پایان می‌رسد اما دیجی‌کالا همچنان همراه با مشتریانش است.

امسال در رویداد «یلدای شگفت‌انگیز ۹۷، جشن خرید اینترنتی ایران» که روز بیست و چهارم آذر در مراسمی که به مناسبت کمپین‌های یلدا برگزار می‌شود به ۹ برند برتری که از طرف مردم در جام برترین‌های دیجی‌کالا بیشترین رای را آورده‌اند تقدیر می‌شود. جام برترین‌های دیجی‌کالا تقریبا با فعالیت‌های شب یلدا برگزار شد. همچنین به ۹ نفر از هزاران نفری که در این نظرسنجی شرکت کرده‌اند به قید قرعه نه گوشی آنر اهدا خواهد شد.

بعد از اهدای جوایز و تقدیر از برندها گزارشی از خرید اینترنتی ایرانیان اعلام می‌شود و درنهایت از برنامه‌های یلدای ۹۷ رونمایی خواهیم کرد.

ده‌ها برند معتبر ایرانی همراهان دیجی‌کالا در کمپین یلدا هستند که به شیوه‌های مختلف حامیان خرید شب یلدا محسوب می‌شوند.

دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه