یوبی‌سافت رسما از Beyond Good and Evil 2 رونمایی کرد

۲۴ خرداد ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

با اینکه سال‌هاست از ساخته شدن دنباله‌ای برای بازی «فراتر از خیر و شر» یا همان Beyond Good and Evil خبر دار هستیم، اما شرکت بازی‌سازی یوبی‌سافت در کنفرانس خودش در E3 2017، دوباره از این بازی رونمایی کرد.

بازی Beyond Good and Evil 2 پیش‌درآمدی برای شماره‌ی اول این بازی است که نزدیک به ۱۵ سال از عرضه‌ی آن می‌گذرد.

رونمایی از Beyond Good and Evil 2 در کنفرانس یوبی‌سافت، یکی از هندی‌ترین صحنه‌های تاریخ صنعت بازی را رقم زد. «میشل آنسل»، خالق مجموعه بازی‌های ریمن و هم‌چنین کارگردان Beyond Good and Evil، پس از نمایش تریلر شگفت‌انگیز شماره‌ی دوم بازی‌اش، روی صحنه آمد و کمی گریه کرد.

بازی Beyond Good and Evil 2 پیش‌درآمدی برای شماره‌ی اول این بازی است که نزدیک به ۱۵ سال از عرضه‌ی آن می‌گذرد. این بازی شخصیت‌های جدید و داستانی تازه خواهد داشت.

سازندگان این بازی گفته‌اند که محیطی بسیار بزرگ در Beyond Good and Evil 2 انتظار بازی‌کننده‌ها را می‌کشد و بازی‌کننده‌ها می‌توانند با استفاده از سفینه‌های فضایی، در دنیای بزرگ بازی، گشت و گذار کنند. مثل بازی اول، قرار است داستان و شخصیت‌های بازی، نقش پررنگی در روند آن داشته باشند.

فعلا حرفی از پلتفرم‌های بازی یا زمان عرضه‌ی آن نشده است. می‌توانید در ادامه، تریلر انیمیشنی رونمایی Beyond Good and Evil 2 و طرح‌های مفهومی آن را ببینید.

 

منبع: Gematsu

E3-2017-Ad

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. یوسف

    خیلی شگفت زده شدم به خاطر اینکه هم بازی خوبی بود موقعی که اولین نسخه اش اومد فکر کنم سال۲۰۰۳ بود.هم اینکه تریلرش واقعا عالی بود

  2. علی

    والا خوش بحال اونایی ک سخت افزارشو دارن بازیش میکنن خیلی توپه

  3. امیر اسدی

    حیف شد بیخیال شخصیت های بازی اول شدن :/ حالا فقط مونده Half-Life 3 تا من بتونم در آرامش بمیرم.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه