یوتیوب به بازی‌های ویدیویی بهای بیشتری می‌دهد

۱ خرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

وب‌سایت Twitch شبکه‌ای مختص اشتراک ویدیوهای بازی است. این وب‌سایت به‌قدری محبوب شد که چند وقت پیش گوگل تصمیم گرفت این وب‌سایت را با قیمت بالایی بخرد، اما در نهایت این معامله صورت نگرفت.

سرویس Youtube Gaming از امروز راه‌اندازی شده است. این سرویس تمام ویدیوهای بازی در یوتیوب را در یک جا جمع می‌کند و هم‌چنین امکانات بیشتری برای استریم ویدیو به کاربران می‌دهد.

گوگل هم این موضوع را فراموش نکرد و تصمیم گرفت یوتیو‌ب را به‌قدری برای بازی و اشتراک ویدیوهای آن پیشرفت دهد که جای Twitch را بگیرد.

توسط این سرویس جدید گوگل که Youtube Gaming نام دارد و همین امروز راه‌اندازی شده است، بازی‌کننده‌ها می‌توانند تمام ویدیوهای مرتبط با بازی را به راحتی پیدا کنند. این سرویس جدید ویدیوهای مرتبط با بازی را به‌صورت اتوماتیک جمع‌آوری می‌کند و بازی‌های مختلفی را هم با توجه به ویدیوهایی که کاربران قبلا دیده‌اند به آن‌ها پیشنهاد می‌کند.

با این حال، مهم‌ترین قابلیت سرویس Youtube Gaming، قابلیت استریم کردن آنلاین ویدیوهای بازی است.

فعلا هر دو کنسول ایکس‌باکس‌وان و پلی‌استیشن از سرویس Twitch برای استریم آنلاین ویدیوهای‌شان استفاده می‌کنند. با این حال با توجه به محبوبیت بالای یو‌تیوب، امکان این که پشتیبانی از این شبکه هم به کنسول‌های بازی اضافه شود کم نیست.

نرم‌افزارهای Youtube Gaming برای اندروید و iOS هم فردا عرضه خواهد شد.

منبع: Polygon

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه