یکی از‌ نمونه‌ها‌ی اولیه‌ی آیفون ۶ از سایت eBay سردرآورد

۱۵ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

معمولا قبل از ساخت هر دستگاهی، تیم تحقیق و توسعه‌ی شرکت‌ها چندین مدل اولیه می‌سازند. برای مثال می‌دانیم که هر مدل از آیفون، نمونه‌های اولیه‌ی متعددی داشته است؛ نمونه‌هایی که ممکن است حتی با طراحی نهایی گوشی، تفاوت‌های زیادی داشته باشند.

قبلا هم نمونه‌ی اولیه آیفون در eBay قرار داده شده بود، اما اپل جلوی فروش آن را گرفت.

اگر کنجکاو هستید تا بدانید یکی از نمونه‌های اولیه آیفون ۶ چه شکلی داشته است، می‌توانید همین حالا برای خریدش اقدام کنید. یکی از نمونه‌های اولیه‌ی آیفون ۶، در فروشگاه آنلاین eBay برای فروش قرار داده شده است. همانطور که می‌توانید در تصویر پایین ببینید، این نمونه‌ی اولیه‌ی آیفون ۶، از نظر ظاهری شبیه به نسخه‌ی نهایی است، با این حال پورت لایتنینگ این گوشی قرمز است تا احتمالا نهایی نبودن‌اش مشخص شود.

iphone_6_prototype

فروشنده‌ای که این آیفون را در eBay قرار دادهع در توضیح آن نوشته است: “این را از یکی از دوستان‌ام خریده‌ام و یک نمونه‌ی اولیه‌ی آیفون ۶ است. این گوشی IMEI، لوگوهای FCC یا سریال نامبر روی‌اش ندارد. سیستم عامل‌اش قابلیت دیباگ دارد و اسم‌ آن هم SwitchBoard است.”

قبلا هم در سال ۲۰۱۴ یک نمونه‌ی اولیه آیفون در eBay قرار داده شده بود. پیشنهاد برای خرید این آیفون به ۱۰ هزار دلار رسیده بود، اما اپل جلوی فروش آن را گرفت.

منبع: Ubergizmo

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه