یک تبلت ویندوزی مرموز دردست ساخت است

۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

با نزدیک شدن به عرضه ویندوز ۱۰ شرکت‌های مختلف محصولات جدیدتری را با سیستم‌عامل ویندوز تولید می‌کنند.

به‌تازگی یک تبلت ویندوزی مرموز که هنوز معرفی نشده، مجوزهای لازم را از سازمان TENNA کشور چین دریافت کرد.

از آنجایی که سیستم‌های ویندوز ۸.۱ و ویندوز ۷ به جدیدترین نسخه این سیستم‌عامل به شکل رایگان آپدیت می‌شوند، شاهد ساخت محصولات مختلف با این سیستم‌عامل‌ها هستیم. البته آپدیت رایگان به ویندوز ۱۰ باعث رشد چشم‌گیر فروش سیستم‌عامل ویندوز ۸.۱ هم شده است. به‌نظر می‌رسد که شرکت‌های چینی قصد دارند چند محصول ویندوزی جدید را عرضه کنند. به‌تازگی یک تبلت ۷ اینچی که هنوز معرفی نشده، مجوزهای لازم را از سازمان TENNA کشور چین دریافت کرده است. این تبلت که Ramos Q7 نام دارد، قرار است با ویندوز ۸.۱ عرضه شود که می‌توان آن‌را به ویندوز ۱۰ آپدیت کرد. براساس اطلاعات منتشر شده این تبلت دارای یک صفحه‌نمایش ۷ اینچی با وضوح تصویر ۷۲۰×۱۲۸۰ و تراکم پیکسلی ۲۱۰ppi است.

Ramos-Q7-7-inch-Windows-Phone-tablet-is-certified-by-TENAA

به‌نظر می‌رسد که تبلت Ramos Q7 از یک پردازنده ۴ هسته‌ای با سرعت ۱.۲ گیگاهرتز بهره می‌برد. همچنین یک گیگابایت رم در کنار ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی در این محصول وجود دارد. یک دوربین ۵ مگاپیکسلی هم در پشت این گوشی قرار گرفته و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی هم در جلوی آن دیده می‌شود. پشتیبانی از Wi-Fi، بلوتوث و ارتباط به وسیله USB هم از دیگر قابلیت‌های این تبلت به‌حساب می‌آیند.
با توجه به اینکه این تبلت مجوزهای لازم را از سازمان TENNA دریافت کرده، به‌نظر می‌رسد که باید به‌زودی شاهد معرفی رسمی این تبلت باشیم. هنوز تاریخ عرضه، میزان باتری و قیمت این تبلت مشخص نشده است. اگر سیستم‌عامل ویندوز بتواند در بازار چین با استقبال مواجه شود، قطعا شاهد محصولات بیشتری با این سیستم‌عامل در بازار خواهیم بود. محصولاتی که احتمالا قیمت پایینی هم خواهند داشت. در ادامه می‌توانید برخی از تصاویر منتشر شده از این محصول را مشاهده کنید.

Ramos-Q7-7-inch-Windows-Phone-tablet-is-certified-by-TENAA (2)

Ramos-Q7-7-inch-Windows-Phone-tablet-is-certified-by-TENAA (1)

منبع: Phone Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه