یک گوشی طلایی از سونی در راه است

۱۹ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

سونی یک شرکت ژاپنی و چند ملیتی است که بیش‌تر فعالیت‌های آن در حوزه ارایه خدمات رسانه‌ای، سرگرمی، بازی‌های رایانه‌ای و لوازم الکترونیکی است. البته سونی به عنوان یکی از فعال‌ترین شرکت‌ها در حوزه طراحی و تولید گوشی‌های هوشمند هم شناخته می‌شود. این در حالی است که براساس اخبار منتشر شده شرکت سونی قرار است در چند روز آینده یک گوشی هوشمند جدید معرفی کند. براساس شایعه‌ها نام این گوشی اکسپریا C5 Ultra است.

براساس اخبار و شایعه‌های منتشر شده، احتمالا شرکت سونی در جدیدترین گوشی هوشمند خود از رنگ طلایی هم بهره خواهد گرفت.

شرکت سونی به‌تازگی تیزر تبلیغاتی جدیدی برای محصول جدید خود منتشر کرده است. در این تیزر عبارت «چیزی طلایی در افق می‌درخشد» به چشم می‌خورد که با تاکید به رنگ طلایی محصول جدید، نظر همه را به خود جلب کرده است. پیش از این هم سونی تعدادی تیزر برای گوشی هوشمند C5 Ultra منتشر کرده بود که در آن‌ها از رنگ طلایی هم استفاده شده بود. براساس تیزرهای منتشر شده می‌توان پیش‌بینی کرد که این گوشی هوشمند علاوه بر رنگ طلایی، ضد آب نیز خواهد بود.

sony

براساس اطلاعات منتشر شده قرار است این محصول در تاریخ ۳ آگوست (۱۲ مرداد امسال) رونمایی شود. در این صورت تنها چند روز تا معرفی این محصول زمان باقی مانده است و به زودی شاهد مشخصاتی دقیق‌تر از این گوشی خواهیم بود.

منبع: Xperia Blog

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه