۲۷ اسفند ۱۳۹۴؛ قرعه‌کشی خودروی RAV4

۴ اسفند ۱۴۰۰ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

قرعه‌کشی «جشنواره فروش ویژه دیجی‌کالا» که از ۱۸ بهمن تا ۱۸ اسفند در جریان بود، ۲۷ اسفند برگزار می‌شود.

با پایان یافتن فروش ویژه‌ی دیجی‌کالا، قرعه‌کشی بین کاربرانی که از ۱۸ بهمن تا ۱۸ اسفند از فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا خرید کرده‌اند، برگزار می‌شود. در معرفی این فروش ویژه، قید شده بود که با هر خرید بالای ۱۰۰ هزار تومان، یک امتیاز به حساب خریدار ثبت می‌شود. طی برنامه‌ریزی انجام شده در برگزاری این قرعه‌کشی، به ازای هر ۱۰۰ هزار تومان یک کد یکتا برای فرد خریدار در نظر گرفته می‌شود. به این ترتیب، هر شخصی که امتیاز بیشتری کسب کرده باشد، از شانس بیشتری برای برنده شدن برخوردار است.

قرعه‌کشی خودروی تویوتا RAV4 و ۴ دستگاه گوشی موبایل Apple iPhone 6s روز پنجشنبه ۲۷ اسفند با حضور نماینده‌ی انجمن صنفی کسب و کار اینترنتی ایران و تعدادی از اصحاب رسانه برگزار خواهد شد و متعاقب آن، با افراد برنده تماس حاصل می‌شود.

لازم به یادآوری است، پیش از این به کاربران دیجی‌کالا وعده شده بود که این قرعه کشی ۲۰ اسفند برگزار می‌شود. با توجه به اینکه طبق اصول سازمانی دیجی‌کالا، بسیاری از کاربران طی ۷ روز پس از خرید محصول فرصت ارجاع یا تعویض کالا را برای خود قائل هستند، برگزاری این قرعه‌کشی به تاریخ ۲۷ اسفند موکول شد تا حقوق تمامی کاربران به صورت یکسان لحاظ شود.

منبع: دیجی‌کالا

‌  کانال تلگرام دیجی کالا مگ

دیدگاه شما

۸۲ دیدگاه
  1. مجید

    امیدوووارم برنده بشم:-)

  2. حامد

    سلام
    من امیدوارم همه آدم ها امیدشون به خدا باشه و مطمئن باشن خدا براشون از جایی که فکرشو نمی‌کنن می‌رسونه، اونموقع دیگه نیاز نیست آدم دلشو خوش کنه به جایزه و این چیزها، اگر به خدا واقعا اعتماد کنید حتما حتما روزی خوب میرسه، ردخود نداره.
    حالا اگرم به موقع جایی چیزی برنده شد اونم از طرف خداست و مبارکش باشه ولی مهم اینه که آدم چشم طمع به این چیزها نداشته باشه

  3. ع.الف

    میشه لطف کنید بازه زمانی رو افزایش بدید مثلا تا بیستم اسفند خیلی خوب میشه فرصت نشد در اون زمان خرید کنم نوزدهم خرید کردم می دونم برنده نمی شم ولی حداقل دلخوشی اینو داتم تو قرعه کشی شرکت داده بشم .

  4. فریمان

    نمیدونم چرا ولی احساس میکنم دارم برنده میشیم اگه که برنده شدم که نوش جونم ولی اگه برنده نشدنم ایشالله چرخش واسه صاحبش بچرخه

  5. ايمان

    ای بابا من میخواستم با تویوتاهه برم سفر نوروزی.ا که هی

  6. علیرضا

    انشالله با کسی حقشه برسه
    از همین الان مبارکش باشه

  7. حمید رضا کثیری

    بچه ها سلام امیدوارم یه روزی بشه که هیچ ایرانی منتظر برنده شدن در هیچ مسابقه ای نباشه خدایا تو سال جدید یارو یاور این مملکت باشه آخه میدونی ما مردم غمگینی هستیم ایشالله بازم احساس غرور و شادی تو این مردم زنده بشه و این جوایز فقط جنبه فان برای هممون داشته باشه (من یه کودک و به سرپرستی قبول کردم متاسفانه شرایط خوبی ندارهتا الان همه کار واسش کردم ولی اونجور نیس که راضی باشم امیدوارم بتونم با برنده شدن در این مسابقه از خجالتش دربیامو سال جدید زندگیشو عوض کنم ، واسه تحقق این مهم از تمام کائنات کمک میخوام تا برنده من باشم الهی آمین)

  8. محمدرضا

    و من الله التوفیق

  9. سیامک

    گفتید به ازای هر ۱۰۰هزار تومان یک کد یکتا تخصیص داده میشه. الان از کجا ببینیم کدهای خریدمون رو؟

  10. عليرضا

    با سلام
    متاسفانه توضیحاتی که ذکر شده کمی ابهام داره…. من دوتا خرید داشتم یکی ۲۶۰ تومن و دیگری ۲۹۰ تومن… الان من ۴ امتیاز دارم؟ یا چون مجموعش شده ۵۵۰ تومن … ۵ امتیاز…؟؟
    مطمئنم که این سئوال خیلیاس… خواهشن شفاف سازی کنید

  11. دیانی

    سلام به همه..من که تحمله برنده نشدنم رو ندارم .وروز بیست و هفتم اصلا داخل سایت نمیرم که حالم بد شدمیزارم یه مدتی از روش بگذردتا اذیت نشم. هرکی برنده شد از دور میبوسمش وانشالله که هرکی برنده میشد خیرشو ببیند .

  12. esmail

    دم دیجی کالا گرم

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه