۵۰۰ کودک دیگر در طرح حمایتی دیجی‌کالا قرار گرفتند

۳ اسفند ۱۴۰۰ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
دیجی کالا

دیجی‌کالا در طرح «مهر می‌تابد» ۵۰۰ کودک دیگر را در مناطق صفر مرزی تحت پوشش قرار می‌دهد (در مجموع ۱۵۰۰دانش‌آموز).

دیجی‌کالا تاکنون لوازم مورد نیاز برای تحصیل ۱۰۰۰ کودک را فراهم کرده است و خبر خوب اینکه با استقبال شما، ۵۰۰ کودک دیگر تحت پوشش دیجی‌کالا قرار می‌گیرند (در مجموع ۱۵۰۰ دانش‌آموز)  تا روز اول مهر را با کیف نو، جامدادی و نوشت‌افزار جدید به مدرسه بروند.

چقدر از دوران مدرسه، اشتیاق خرید کیف و کوله و لوازم التحریر و بوی کاغذهای تا نخورده خاطره دارید؟ تماشای کلاس اولی‌ها وقتی کیف کوچک رنگی مدرسه را مرتب می‌کند، مدادهایشان را در جامدادی‌شان جا می‌دهند و دفتر کتاب‌هایشان را روی میز می‌چینند هرکسی را به وجد می‌آورد. شاید باورش سخت باشد اما بعضی از کودکان سرزمین‌مان در مناطق صفر مرزی حتی دفتر و قلمی برای نوشتن ندارند.

 دیجی‌کالا امسال تصمیم گرفته همراه شما شور و اشتیاق اول مهر را با کودکان مناطق صفر مرزی تقسیم کند.

طرح «مهر می‌تابد» هم‌زمان با جشنواره‌ی «بازگشت به مدرسه» آغاز شده است. در این طرح دیجی‌کالا با همکاری موسسه‌ی خیریه «طلوع بی‌نشان‌ها» کمک‌های شما را به دست دانش‌آموزان محروم در نقاط صفر مرزی می‌رساند و علاوه بر کمک‌های مردمی، خودش هم ۱۵۰۰ کودک را در نقاط محروم مرزی تحت پوشش قرار داده است.

تا امروز (۲۶ شهریور) ۳۶۰۲ نوشت افزار، ۱۲۱۰پاک کن و تراش، ۳۹۹ کوله و جا مدادی، ۲۵۹۵ دفتر مشق و ۹۷۲ لوازم نقاشی از طرف شما در سایت دیجی کالا خریداری شده و آن‌ها را برای کودکان نیازمند ارسال کرده‌ایم.

در طرح «مهر می‌تابد» تنها تا ۵ مهر فرصت دارید تا هدایای خود را به دست دانش آموزان نیازمند برسانید.

بیایید به‌اندازه‌ی یک جعبه مداد رنگی، یک دفتر نقاشی یا چند مداد و تراش شور و شوق روزهای قبل از مدرسه را با بچه‌هایی که در دورافتاده‌ترین مناطق کشور زندگی می‌کنند تقسیم کنیم.

دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه