۹ وسیله‌ی بسیار کاربردی برای دانشجویان هنر و معماری

۳۰ مرداد ۱۴۰۲ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۳ دقیقه

تنها دو روز به اول مهر و آغاز سال تحصیلی جدید مانده است. کافیست نگاهی به دور و برمان بیندازیم تا دانش‌آموزان و دانشجویانی را ببینیم که در تکاپوی خرید وسایل مورد نیاز خود هستند. در بین این همه دانشجو، بی‌راه نیست اگر بگوییم که دانشجویان هنر و معماری، هیجان‌انگیزترین خریدها را انجام می‌دهند.

در ادامه‌ی مطلب با چند پیشنهاد هیجان‌انگیز مواجه می‌شوید که حسابی به کار دانشجویان هنر و معماری می‌آیند. دانشجویان هنر از آن دسته دانشجویانی هستند که تقریبا همه یک کوله بزرگ همراه خود دارند. از لباس‌های تمرین تئاتر گرفته تا وسایل نقاشی و طراحی همه باید در یک کوله جای بگیرند و همراه آن‌ها باشد.

کوله‌پشتی لوپین

اگر مجبورید تقریبا هرروز لپ‌تاپ خود را حمل ‌کنید، نیاز به کوله‌ای دارید که بتواند در برابر ضربات مقاوم باشد. پیشنهاد ما کوله پشتی لوپین کد ۳۰۸۹ با یک قسمت ضربه‌گیر برای لپ‌تاپ است. بعلاوه، جیب‌های زیاد این کوله زیبا برای گذاشتن وسایل مختلف کاملا به کارتان می‌آیند.

کوله‌پشتی گابل مدل Clover

اگر طرفدار تیپ‌های رنگی و شاد هستید، پیشنهاد ما کوله‌پشتی‌های گابل است. طرح‌های جذاب گابل نه خیلی فانتزی و نه خیلی کلاسیک و رسمی هستند. طرح و رنگ آن هم با لباس‌های مختلف شما ست می‌شود.  کوله پشتی گابل مدل Clover با طراحی زیبایی که دارد نه فقط برای دانشگاه و مدرسه بلکه برای استفاده روزمره هم مناسب است.

کوله‌پشتی Volunteer

اگر یک کوله سبک، جادار و انعطاف‌پذیر می‌خواهید که علاوه بر دانشگاه همراه طبیعت‌گردی و کوهنوردی‌ شما هم باشد، کوله پشتی کد  VA-1590-47 گزینه‌ی خوبی است. یازده جیب خارجی و داخلی، جای قمقمه، کلاه و کیسه خواب، این کوله ۷۰۰ گرمی را به یک انتخاب عالی بدل می‌کند.

 

 

جامدادی برای دانشجویان هنر و معماری بیش از سایر رشته‌ها مهم تلقی می‌شود. یک یا چند جامدادی بزرگ و جادار برای انواع قلم، ماژیک و کاتر در کیف بیشتر آن‌ها پیدا می‌شود.

جامدادی گابل مدل Funky

اگر یک جامدادی جادار می‌خواهید که در آن کامل باز شود، طوری که به راحتی تمام مداد و قلم‌هایتان را ببینید، جامدادی گابل مدل Funky با اندازه بزرگ و طراحی جالب انتخاب خوبی برای شماست.

جامدادی پنتر مدل Slide

اگر یک جامدادی ایستاده می‌خواهید که مثل جا قلمی روی میز بگذارید، طراحی خلاقانه‌ی جامدادی پنتر مدل Slide می‌تواند نیاز شما را برآورده کند.

انواع لوازم طراحی و نقاشی

دانشجویان هنر و معماری تقریبا در هر رشته و گرایشی مجموعه‌ای از رنگ‌ها را در لیست خریدشان دارند. پاستل های گچی اشمیت، مداد رنگی های فابر کاستل از ۱۲ رنگ گرفته تا ۱۲۰ رنگ، آبرنگ‌های چند رنگ اشمیت، مدادهای آبرنگی استدلر، ست رنگ پارچه پب‌او، گواش‌های جامد کولیو، رنگ روغن و اکلریک از برندهای معتبر دنیا تنها بخشی از وسایل نقاشی محبوب دانشجویان هنر هستند. هر نوع رنگ از هر برندی که می‌خواهید را در فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا پیدا می‌کنید.

بوم آبرنگ و رنگ روغن، دفترهای طراحی، سه‌پایه‌های چوبی و فلزی، پالت رنگ و قلم‌مو هم بیشتر مختص دانشجویان گرافیک و نقاشی است.

 

 

اگر دانشجوی هنر هستید به احتمال زیاد سر و کارتان به دوربین و لوازم جانبی آن خورده است. مجموعه‌ای از دوربین‌های مختلف از برندهای معتبری مثل نیکون و کانن در سایت دیجی‌کالا وجود دارد که می‌توانید بر حسب رشته و نیازتان و با توجه به شرح و نقد کالا آن را انتخاب کنید.

سه‌پایه‌ی عکاسی جیماری

در کنار دوربین وسایل جانبی مختلفی مثل لنز، حافظه داخلی، سه پایه و بند دوربین هم مورد نیاز است. اگر به دنبال یک سه‌پایه سبک، با ارتفاع بالا و قیمت مناسب هستید پیشنهاد ما سه پایه عکاسی جیماری مدل KP-2264 است.

کیف دوربین ونگارد مدل SEDONA 51

داشتن کیف دوربین خوب یعنی با خیال راحت دوربین عکاسی را همه جا همراه خود ببرید. اگر عکاس حرفه‌ای هستید کیف دوربین ونگارد مدل SEDONA 51 با وزن کم، محل قرار دادن سه‌ پایه دوربین، لنز، فلاش و لپ‌تاپ بهترین انتخاب برای شماست. این کیف را می توانید به‌صورت کوله یا کیف دستی استفاده کنید.

کیف دوربین ریواکیس

اگر همیشه دوربین عکاسی همراهتان است و یک کیف راحت و ایمن با قیمت کم می‌خواهید کیف دوربین ریواکیس مدل ۷۲۰۱ یکی از کیف‌های پرطرفدار و  سبک و جادار برای عکاسان جوان است.

 

اگر دانشجوی هنر و معماری هستید فرصت خرید هیجان انگیز در تخفیف‌های جشنواره بازگشت به مدرسه دیجی‌کالا را از دست ندهید.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه