+ ۱۰۰۰ لحظه کوچک و بزرگ؛ جشنواره‌‌ای مخصوص مادران و کودکان

۵ اسفند ۱۴۰۰ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
مادران و کودکان

جشنواره‌ی «+ ۱۰۰۰ لحظه کوچک و بزرگ» دیجی‌کالا با جایزه و تخفیف‌های هیجان‌انگیز در گروه‌های کالایی مختلف مثل لوازم آشپزخانه، آرایشی و بهداشتی، اکسسوری و کالاهای مادر و کودک از ۲۳ تا ۲۶ مهر برگزار می‌شود.

جشنواره‌ای برای خانم‌های باسلیقه

این جشنواره یک فرصت هیجان‌انگیز برای خانم‌هاست. اگر در فکر خرید پاییزی به‌یادماندنی هستید این فرصت را از دست ندهید.

در این جشنواره ساعت‌های زیبا و شیک‌، زیورآلات طلا، عینک آفتابی، کیف چرم زنانه، ، لوازم آرایشی بهداشتی و عطر با تخفیف‌های عالی به فروش می‌رسند. فروش ویژه‌ی لوازم‌خانگی برقی و غیر برقی، ظروف پخت‌وپز هم می‌تواند انتخاب خوبی برای شما خانم‌ها باشد.

فرصت خرید دل‌چسب برای مادران جوان

تخفیف‌های ویژه‌ی این جشنواره مربوط به کالاهای مادر و کودک است. اگر نوزادی در راه دارید و به دنبال خرید سیسمونی هستید این فرصت را از دست ندهید.

در این جشنواره لباس کودک، سرویس خواب نوزاد، ابزار سلامت مادران و کودکان مثل تب‌سنج و ماساژور، پستانک، شیشه شیر و از همه مهم‌تر آغوشی، کالسکه و کریر همه با تخفیف‌های هیجان‌انگیز به فروش می‌رسند.

خبرهای خوب برای بچه‌ها

اگر به فکر خرید یک عروسک کوچک و دوست‌داشتنی هستید یا می‌خواهید برای فرزندتان که به تازگی به مدرسه رفته یک اسباب‌بازی خاطره‌انگیز یا بازی فکری هدیه بگیرید؛ لگو، ماشین کنترلی و خمیر بازی انتخاب خوبی خواهد بود.

جشنواره‌ی «+ ۱۰۰۰ لحظه کوچک و بزرگ» با تخفیف بازی‌های فکری مثل مونوپولی و هاسپرو، اکشن فیگور و فیجت اسپینر برای نوجوان‌ها هم جذاب است.

سفر به استانبول و دوبی؛ جایزه‌های به‌یادماندنی

جایزه‌ی هیجان‌انگیز خرید از جشنواره‌ی «+ ۱۰۰۰ لحظه کوچک و بزرگ» دو سفر به دوبی و یک سفر به استانبول با یک همراه است.

پس این فرصت را از دست ندهید و همین حالا هرآن چه نیاز دارید از جشنواره «+ ۱۰۰۰ لحظه کوچک و بزرگ» خریداری کنید.

telegram_ad2_1

دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه