طراح ارشد موتورولا این شرکت را ترک کرد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت «موتورولا»، خبر از ترک یکی از بزرگ‌ترین طراحان‌اش داده است. «جیم ویکس» (Jim Wicks) که تا به امروز رهبری تیم طراحی موتورولا را در ساخت گوشی‌های محبوب این شرکت و حتی اولین ساعت هوشمندش بر عهده داشته است، از شرکت موتورولا جدا شده است.

موتورولا اخیرا مدیرش را هم از دست داده بود.

ویکس قرار است موتورولا را به مقصد دانشگاه مهندسی «مک‌کورمیک» ترک کند. گوشی‌هایی مثل Motorola RAZR و Motorola DROID توسط ویکس طراحی شده‌اند؛ این گوشی‌ها به محبوبیت سیستم عامل اندروید بین کاربران کمک زیادی کردند. جیم ویکس در طراحی Moto G و هم‌چنین ساعت هوشمند Moto 360 هم نقش داشت.

قرار است «روبن کاستانو» (Ruben Castano)، جایگزین ویکس شود. کاستانو در سال ۲۰۰۵ عضو شرکت موتورولا شد. او در ابتدا به عنوان مدیر طراحی در شیکاگو کار می‌کرد، اما پس از آن به سمت مدیر طراحی شعبه‌ی پکن موتورولا منصوب شد.

مدیرعامل موتورولا درباره‌ی جیم ویکس گفته است: “ما از همکاری و کمک‌هایی که جیم در رهبری یک تیم طراحی، برای ساخت محصولات موبایلی و گجت‌های خاص موتورولا، ارایه داده است، تشکر می‌کنیم.”

شرکت موتورولا در حال حاضر زیر نظر «لنوو» (Lenovo) فعالیت می‌کند. این شرکت اخیرا از گوشی جدید Moto Z رونمایی کرده است.

منبع: The Verge

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. حمید

    به نظر من لنوو داره موتورلا رو نابود می کنه ! آخه لنوو چی می دونه از هنر !فقط به فکر سود و بازاره! واقعادیگه اون ظرافت و دقت توی این محصول جدید موتورولا نیست و از بین رفته!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه