کروم‌بوک جدید HP صفحه نمایش لمسی دارد

۸ تیر ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت HP از یک کروم‌بوک جدید رونمایی کرده است. لپ‌تاب Chromebook 11 G5 اولین کروم‌بوک این شرکت است که صفحه نمایشی ۱۱ اینچی و لمسی دارد. این کروم‌بوک قرار است از ماه آینده‌ی میلادی با قیمت ۱۸۹ دلار به صورت محدود وارد بازار شود. عرضه‌‌ی جهانی Chromebook 11 G5 برای ماه اکتبر در نظر گرفته شده است.

باتری این لپ‌تاپ طبق ادعای HP حدود ۱۱ ساعت دوام می‌آورد.

مدل پایه‌ی این کروم‌بوک، یک صفحه نمایش ۱۱.۶ اینچی با وضوح تصویر کمتر از HD دارد. البته مدلی با نمایشگر HD و IPS که از تکنولوژی Gorilla Glass هم استفاده می‌کند، برای عرضه در نظر گرفته شده است. کروم‌بوک ۱۱ G5 شرکت HP هم‌چنین یک پردازنده‌ی Celeron N3060 اینتل که فرکانس‌اش ۱.۶ گیگاهرتز است را در خودش جای داده.

HP_Chromebook-1

شرکت HP می‌گوید کروم‌بوک جدیدش آن‌قدر قوی است که می‌تواند تماس‌های تصویری برقرار کند و درست و درمان ویدیو نشان دهد. باتری این لپ‌تاپ هم طبق ادعای HP حدود ۱۱ ساعت دوام می‌آورد.

اینکه شرکت HP می‌خواهد از صفحه‌های لمسی در کروم‌بوک‌های‌اش استفاده کند، خبر خوبی است. با توجه به اینکه قرار است به زودی نرم‌افزارهای سیستم عامل اندروید، روی کروم‌بوک‌ها هم اجرا شوند، داشتن یک صفحه نمایش لمسی روی این کامپیوترها، می‌تواند انجام کارها را راحت‌تر کند.

منبع: The Verge

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه