بالاخره روند تولید بازی No Man’s Sky به پایان رسید

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

روند تولید بازی مورد انتظار No Man’s Sky پس از تاخیرهای فراوان به پایان رسید. استودیوی Hello Games با انتشار این خبر در حساب توییترش اعلام کرد که این بازی وارد مراحل تکثیر شده است.

مراحل ساخت بازی No Man’s Sky به پایان رسید و این بازی در تاریخ ۱۹ مرداد ماه عرضه می‌شود.

عنوان No Man’s Sky چهار سال در دست ساخت قرار داشت و اکنون که مراحل ساخت آن به پایان رسیده، علاقه‌مندان به این عنوان امیدوار هستند که زودتر می‌توانند بازی محبوبشان را تجربه کنند. این عنوان قرار بود که در اردیبهشت ماه راهی بازار شود؛ اما سازندگان اعلام کردند که بازی تا آن زمان کامل نمی‌شود و نیاز به یکسری بهبودهای بیشتر دارد. به همین دلیل اعلام کردند که این عنوان در تاریخ ۱۹ مرداد ماه راهی بازار خواهد شد. البته تاخیر مجدد این بازی باعث دردسر سازندگان هم شد و برخی از طرفداران، سازندگان بازی را به مرگ تهدید کردند.

این بازی برای کامپیوترهای شخصی و پلی‌استیشن ۴ منتشر خواهد شد. هنوز مشخص نیست که این عنوان روی پلتفرم‌های دیگر هم منتشر می‌شود یا خیر.

سازندگان عکسی هم از دیسک نهایی نسخه‌ی Playstation 4 بازی منتشر کرده‌اند که در ادامه می‌توانید آن را ببینید:

No-Mans-Sky-Gold

همچنین مشخص شده که این بازی تنها ۶ گیگابایت حجم دارد که بیشتر آن هم شامل موسیقی‌ می‌شود. البته سازندگان بازی گفته‌اند که از هم اکنون روی بروزرسان روز اول کار می‌کنند تا گیمرها در زمان عرضه بازی آن را دانلود کنند و تجربه‌ی بهتری از این عنوان به‌دست بیاورند.

منبع: UbergizmoGameSpot

‌‌‌‌‌

کانال تلگرام دیجی کالا مگ
مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه