نکسوس امسال را از زوایای مختلف ببینید

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

می‌دانیم که گوگل قرار است امسال دو گوشی جدید نکسوس عرضه کند؛ گوشی‌هایی که توسط شرکت HTC ساخته شده‌اند. در حالی که احتمالا تا چند ماه آینده، گوگل از نکسوس‌های جدیدش رونمایی خواهد کرد، تا به امروز توانسته‌ایم برخی از مشخصات این گوشی‌ها را ببینیم. برای مثال، دو هفته‌ی پیش یک طرح سه‌بعدی از نکسو‌س HTC دیدیم.

هنوز اطلاعات مشخصی از زمان معرفی نکسوس‌های امسال در اختیار نداریم.

شبکه‌ی یوتیوبی Techconfigurations اخیرا با استفاده از اطلاعات منتشر شده و رندرهای سه‌بعدی منتشر شده از نکسوس HTC یک ویدیو ساخته است. البته رندرهایی که دیده بودیم، تمام و کمال تمام بخش‌های گوشی را نشان نمی‌دادند و برای ساخت این ویدیو هم، برخی نقاط گوشی بدون وجود اطلاعات دقیق طراحی شده‌اند.

هنوز اطلاعات مشخصی از زمان معرفی نکسوس‌های امسال در اختیار نداریم. با این حال، احتمال اینکه گوشی‌ها در پاییز معرفی و عرضه شوند، وجود دارد. فعلا فقط می‌دانیم که نکسوس‌های HTC با اسم رمز M1 Marlin و S1 Sailfish شناخته می‌شوند و مطمئنا اندروید ۷.۰ نوگت به‌صورت پیش‌فرض روی آن‌ها نصب است.

می‌توانید در ادامه، ویدیویی که از نکسوس امسال ساخته شده است را ببینید. با این حال، باز هم اعتماد زیادی به این ویدیو نکنید و تا انتشار اطلاعات بیشتر از نکسوس‌های HTC صبر کنید.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Phone Arena

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar امین

    فوق‌العاده بود.مخصوصا اینکه htc این گوشی رو درست میکنه

  2. Avatar mrezarh1

    تاریخ دقیق رونمایی ازش چه تاریخیه؟ممنون میشم اطلاع بدین

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه