۱۲/۱۲؛ جشنواره‌ای هیجان‌انگیز برای قدردانی از همراهان دیجی‌کالا

۴ اسفند ۱۴۰۰ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۳ دقیقه
جشنواره دیجی کالا

۱۲/۱۲ یک جشنواره فروش ویژه با تخفیف‌های استثنایی برای قدردانی از همراهان دیجی‌کالا است که از ۱۲ اسفند (۱۲/۱۲) آغاز و تا ۱۸ اسفند ادامه دارد.

بدون شک پیش از آغاز سال جدید، برنامه‌هایی برای تغییر و تحول در خود یا دور و اطراف خودتان دارید؛ دیجی‌کالا با آخرین تخفیف خود در سال ۱۳۹۶ این فرصت را برای شما به وجود می‌آورد تا با آغوش باز به استقبال سال نو بروید. رویداد ۱۲/۱۲ بزرگ‌ترین تخفیف دیجی‌کالا پیش از پایان سال ۱۳۹۶ خواهد بود.

قدردانی از مشتریان با تخفیف‌های هیجان‌انگیز

چه چیزی بیشتر از یک جشنواره‌ی فروش عالی و تخفیف‌های فراموش‌نشدنی می‌تواند مشتریان وفادار دیجی‌کالا را خوشحال کند؟

دیجی‌کالا در روزهای پایانی سال برای قدردانی از همراهی ۱۱ ساله‌ی شما یک جشنواره فروش استثنایی ترتیب داده است. در این جشنواره گروه‌های مختلف کالا تخفیف می‌گیرند و شما با هر سلیقه‌ای می‌توانید کالای موردنظرتان را با قیمت مناسب بخرید.

هرروز ۱۲ کالا تا ۷۰ درصد تخفیف و در طول هفته قدردانی ۱۲۰ کالا با نصف قیمت روی سایت قرار می‌گیرد. این یعنی یک فرصت عالی برای خرید با کمترین قیمت. در کنار این یک کد تخفیف ۳۰ هزارتومانی برای سبد خرید بالای ۳۰۰ هزار تومان و کد تخفیف ۱۵ هزارتومانی برای سفارش‌های بالای ۱۵۰ هزار تومان هم خرید شما را لذت‌بخش‌تر می‌کنند.

خبر خوب این‌که پیشنهادهای شگفت‌انگیز در جشنواره ۱۲/۱۲ دیجی‌کالا چندین برابر می‌شود. در این هفته‌ی به‌یادماندنی، دیجی‌کالا هر سه ساعت، ۳۰ پیشنهاد شگفت‌انگیز برای شما دارد؛ پیشنهادهایی که نمی‌توانید از آن‌ها بگذرید!

از همه مهم‌تر این‌که در این هفته ارسال سفارش‌های بالای ۵۰ هزار تومان به سراسر ایران رایگان است. پس از کوچک‌ترین تخفیف‌ها هم صرف‌نظر نکنید و بدون دغدغه، به دنبال کالای مورد علاقه‌ی خود بگردید.

جام برترین‌های دیجی‌کالا برای بهترین محصولات و خریداران

دیجی‌کالا با همراهی مشتریان، فروشندگان و تأمین‌کنندگانش بزرگ شد و پیشرفت کرد. جشنوراه قدردانی دیجی‌کالا بهانه‌ای برای تشکر از همراهان برتر این فروشگاه اینترنتی است. به همین خاطر هم در یک رویداد بزرگ از برترین مشتریان و فروشندگانش تقدیر می‌کند.

دیجی‌کالا چهارشنبه ۹ اسفند رویدادی به نام Digikala Awards یا «جام برترین‌های دیجی‌کالا» برگزار می‌کند. پیش از این در هفته‌ی گذشته دیجی‌کالا با همراهی رسانه‌ی دیجی‌کالا مگ یک مسابقه‌ی بزرگ به همین نام برگزار کرد که در آن از مخاطبان خواسته بود در رسته‌های مختلف به بهترین محصول سال رای بدهند. گوشی موبایل، تبلت، لپ‌تاپ، گجت‌های جذاب، نوآوری و وسایل خانگی رسته‌های مختلفی بود که به رأی گذاشته شد. در مراسم جام برترین‌های دیجی‌کالا، از نماینده‌ی شرکت‌های سازنده محصولات تقدیر می‌شود و در کنار آن ۷ شرکت‌کننده در رسته‌های مختلف، به قید قرعه جایزه می‌گیرند.

علاوه بر این دیجی‌کالا در مراسم جام برترین‌ها، از قدیمی‌ترین مشتری، جوان‌ترین، مسن‌ترین و پر و پا قرص‌ترین مشتریانش هم با هدیه‌ای جذاب قدردانی می‌کند.

خبر خوب اینکه برترین کالاها روی وب‌سایت دیجی‌کالا معرفی می‌شوند و تخفیف ویژه می‌گیرند و این هدیه‌ای برای همراهان همیشگی دیجی‌کالاست.

بهترین‌ها برای قدردانی از مادران مهربان

روز مادر یکی از دوست‌داشتنی‌ترین روزهای سال است. این روز می‌تواند بهانه‌ای برای قدردانی از مادران دلسوز و مهربان باشد. دیجی‌کالا هم در کنار شما این فرصت را غنیمت شمرده و برنامه‌ی ویژه‌ای برای آن در نظر گرفته است.

از یکشنبه ۱۳ اسفند برنامه‌ی ویژه‌ی روز مادر آغاز و هزاران کالا مخصوص مادران؛ از کیف و کفش، اکسسوری و زیورآلات طلا و نقره گرفته تا لوازم خانه، لوازم دیجیتال و فرهنگ و هنر؛ هر آنچه می‌تواند مادران را خوشحال کند؛ تخفیف می‌گیرد.

بخش جذاب جشنواره قدردانی مادران یک بازی است که در هر مرحله به شما یک کد تخفیف ویژه می‌دهد. برای شرکت بازی باید تا شروع جشنواره صبر کنید.

با این‌که با استفاده از تخفیف‌های شگفت‌انگیز جشنواره ۱۲/۱۲ و قدردانی دیجی‌کالا برنده هستید، ولی برای تشکر از همراهی شما، جوایزی هم در شبکه‌های اجتماعی دیجی‌کالا در نظر گرفته‌ایم؛ جوایزی که قرار است هیجان جشنواره را برایتان چندین برابر کنند.

از همین حالا خودتان را برای رویداد بزرگ ۱۲/۱۲ دیجی‌کالا و تخفیف‌های آن آماده کنید.


برای عضویت در خبرنامه دیجی‌کالا مگ نام و ایمیل خود را وارد کنید.

    برچسب‌ها :
    دیدگاه شما

    ۹ دیدگاه
    1. Avatar مهدی آهنیان مقدم

      خیلی عالی کارتون واقعا دمتون گرم

    2. Avatar صادق شیرازی

      سلام و خسته نباشید
      ببخشید “دیجی‌کالا در مراسم جام برترین‌ها، از قدیمی‌ترین مشتری، جوان‌ترین، مسن‌ترین و پر و پا قرص‌ترین مشتریانش هم با هدیه‌ای جذاب قدردانی می‌کند.” چی شد؟

    3. Avatar داود علیجانپور

      بدون شک این بهترین سایت خرید اینترنتی در کشور است.درود بر نگرش وسیع تمامی دست اندرکاران سایت.ایدههای نو شما قابل تقدیر است.

    4. Avatar داريوش يزدانی

      سلام بر همه،بلاخره دیجیکالا هم به فکر قدردانی از مشتریان قدیمی و صمیمی افتاد.این یک نقص در فروشگاهی با آن همه محاسن بودکه امیدوارم از این به بعد رفع بشه. این یک انتظار طبیعی برای یک مشتری قدیمی و پرخرید است که فروشنده فرقی بین اون و دیگران بذاره.برای درک بهترِ مسأله کافیه همین موضوع رو در یک فروشگاه غیرمجازی تصور کنیم.با آرزوی موفقیت بیشتربرای دیجیکالا.

    5. Avatar فرید

      سلام ،خسته نباشید،امیدوارم حالتون خوب باشه
      ببخشید حدودا سه هفته پیش یه جشنواره ای به اسم (فروشنده های برتر)انجام شد که قرار شد تو اون جشنواره ۲۴جایزه از طرف ۲۴ فروشنده برتر با قرعه کشی به کسانی که از اون فروشنده ها خرید کردند داده بشه.

      الان یه هفته هم از اون دو هفته ای که گفتید قرعه کشی انجام میشه ،گذشته ولی قرعه کشی انجام نشده هنوز!
      من به عنوان یه مشتری پر و پا قرص دیجی کالا، از دیجی کالا انتظار شفافیت بیشتری دارم
      میشه لطف کنید بگید قرعه کشی کی انجام میشه؟
      من از خریدارای اون جشنواره بودم اگه لطف کنید بگید ممنون میشم.
      ممنون از پاسخگوییتون

    6. Avatar احسان دلیران

      برای مشتری هایی که تعداد خرید بالا دارن چیکار میکنید. من روزانه ۱۰ الی ۲۰ خرید از سایت شما دارم.

      1. Avatar مهدی

        منظورت از روزانه چیه ؟
        هر روز ؟ هر هفته ؟ هرماه؟

      2. Avatar یعید

        سلام شما چرااین همه خرید می کنسد؟چی میخرید برای چی لازم دارید؟!

    7. Avatar محمود پیشاهنگ - 09149118818

      وجود فروشگاه اینترنتی دیجی کالا ( با این همه فراوانی ومرغوبیت وقیمت مناسب اجناس و از همه مهمتر کسب اطمینان مشتریان بعلت برخورد کامل صادقانه با مشتریانش ) مورد افتخار هر ایرانی است .

    loading...
    بازدیدهای اخیر
    بر اساس بازدیدهای اخیر شما
    تاریخچه بازدیدها
    مشاهده همه