[ویدیو] بهترین کروم‌بوک‌های سال ۲۰۱۶

۲۱ مرداد ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت گوگل با عرضه‌ی کروم‌‌بوک سعی کرد بازار کامپیوترهای ارزان قیمت را به دست بگیرد. کروم‌بوک‌ها در کنار این موضوع که سخت افزار بسیار خوبی دارند، قیمت مناسبی هم دارند و به همین دلیل کاربران مختلفی آن‌ها را می‌خرند.

البته کروم‌بوک‌ها از سیستم عامل کروم بهره می‌برند و برای کار کردن با آن هم بهتر است که همیشه آنلاین باشید. سیستم ابری گوگل نقش پررنگی را در این لپ‌تاپ‌ها ایفا می‌کند و کاربران اکثر کارهای خودشان را به صورت ابری انجام می‌دهند. نرم‌افزارهای مختلفی برای این لپ‌تاپ‌ها وجود دارد که باعث شده این سیستم‌ها برای انجام دادن کارهای دانشجویی و خانگی مناسب باشند.

کروم‌بوک‌ها وزن کمی دارند و به همین دلیل جابه‌جا کردن آن‌ها هم بسیار آسان است. سخت افزار آن‌ها هم باعث شده که سرعت خوبی داشته باشند و برای انجام دادن کارهای روزانه گزینه‌ی مناسبی برای بسیاری از کاربران به حساب بیایند. البته شرکت گوگل همین چند ماه پیش ویژگی جدیدی به سیستم عامل کروم اضافه کرد که باعث می‌شود کاربران بتوانند نرم‌افزارهای اندرویدی را از طریق فروشگاه گوگل پلی روی کروم بوک‌ها نصب کنند. همین موضوع کارایی کروم‌بوک‌ها را بیشتر از قبل می‌کند. اینکه می‌توان از هزاران اپلیکشین اندرویدی روی کروم بوک استفاده کرد، بسیار هیجان‌انگیز است.

اگر قصد خرید یک کروم بوک را دارید، بهتر است نگاهی به ویدیوی زیر بیاندازید. در این ویدیو به معرفی بهترین کروم‌بوک‌های سال ۲۰۱۶ می‌پردازیم و امیدواریم بهترین گزینه را به شما معرفی کرده باشیم.

 

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه