اولین ویدیوی تبلیغاتی LG V20 را ببینید

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

در حالی که ال‌جی گفته گوشی V20 در دست ساخت است و حتی اولین محصولی خواهد بود که با اندروید ۷.۰ راهی بازار می‌شود، هنوز اطلاعات زیادی از ویژگی‌های سخت افزاری آن نداریم؛ اما شرکت ال‌جی بیکار ننشسته و از هم اکنون کارهای تبلیغاتی این گوشی را شروع کرده تا همه نسبت به این تلفن همراه هوشمند معرفی نشده، هیجان‌زده شوند.

ال‌جی می‌گوید که گوشی V20 در انجام دادن چند کار به شکل همزمان فوق‌العاده عمل می‌کند.

این شرکت ویدیویی را منتشر کرده است. ویدیو محیط یک آشپزخانه را نشان می‌دهد و گفته شده با گوشی LG V20 هم ضبط شده، اما دیگر هیچ چیز درباره‌ی آن گفته نشده. در این ویدیو گوشی V20 با برخی فعالیت‌هایی که در آشپرخانه انجام می‌دهید مقایسه می‌شود و گفته می‌شود ویژگی‌هایی روی آن قرار گرفته که تا این لحظه روی گوشی‌های دیگر وجود نداشته‌اند. به همین دلیل احتمال می‌رود که این ویدیو بیشتر به قابلیت چند وظیفه‌ای این تلفن همراه هوشمند اشاره داشته باشد.

از آنجایی که گوشی V20 با اندروید ۷.۰ عرضه می‌شود در قسمت چند وظیفه‌ای و انجام دادن چند کار به شکل همزمان بهتر از گوشی‌های دیگر عمل می‌کند. یکی از کارهایی که این گوشی انجام می‌ًدهد، قابلیت تصویر در تصویر و تقسیم صفحه نمایش به دو قسمت است. همچنین می‌توان بسیاری از دکمه‌ها و منوها را تنها به حرکت دادن و جابه‌جا کرد و آن‌ها در قسمت «تنظیمات سریع» (Quick Setting Menu) تغییر داد.

ال‌جی گفته که گوشی جدید خودش را در تاریخ ۱۶ شهریور ماه معرفی خواهد کرد. در ادامه می‌توانید ویدیوی منتشر شده را ببینید:

‌‌‌‌

 

منبع: Twitter

‌‌‌‌
مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

 

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar مهدی

    فقط خدا خدا میکنم هیچ عیبو ایرادی نداشته باشه و از همه مهمتر طراحی و ظاهری شیک و دلچسب داشته باشه.
    چند ماه صبر کردم تا V20 از راه برسه. امیدوارم ال جی پشیمونم نکنه.

  2. Avatar reza sa

    سلام دوستان بنظرم نوآوری ها و ایده های ناب در بسیاری ازشرکت ها تکراری شده ولی فرق شرکت الجی در ریسک پذیری و تمایز نوآوری ها ایده ی کاملا متفاوتشه و همینم دلیل بر موفقیت هر چه بیشتر شرکت الجی میشه و اینکارش وج تمایز شه با شرکت های که یک راندمان و تولید های مشابه بایکدیگر دارند و تا ایدولوژی جدید منتظر هستند تا ببینند که شرکت رقیبشون دست به چه کاری میزنه که مشابش رو تکرار کنند و همین دلیلی برای عقب ماندن از شرکتی مثل الجیه چون این شرکت فقط به دنبال تکرار و کپی از دیگر شرکت ها نیست و نخواهد بود بلکه به دنبال هدفی متمایز خاص و نوآوری های جدید و ابداع از خودش و ریسک پذیری بالاست و صددالبته موفق تر از سایر شرکت هاست این رو نگفتم چون خودم یکی از بهترین اسمارتفون پرچمدارش رو دارم چون واقعیت ها رو و موفقیت ها شو دنبال میکنم و مخصوصا نوآوری های جدیدش که فوقالعاده و دلیل برای تکراری نشدن و خاص بودنشه و درحال اثباتشه زنده باد تکنولوژی و شرکت بزرگ و خاص الجی، منتظر دیگر اسمارتفون هاش و ایده های نابش هستم موفق باشید باتشکر از سایت بسیارخوبه دیجی کلا

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه