[IFA 2016] ایسر دو گوشی Liquid Z6 و Z6 Plus را معرفی کرد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت ایسر با دست‌ پر به نمایشگاه IFA 2016 آمده است. این شرکت پس از معرفی دو لپ‌تاپ جدید از دو گوشی جدید هم رونمایی کرد. این دو تلفن همراه هوشمند Liquid Z6 و Liquid Z6 Plus نام دارند و جزو محصولات میان‌رده‌ی بازار به حساب می‌آیند.

گوشی Z6 از یک صفحه نمایش ۵ اینچی با کیفیت ۷۲۰p بهره می‌برد. از تراشه‌ی مدیاتک چهار هسته‌ای MT6737 با فرکانس ۱.۲۵ گیگاهرتز روی آن استفاده شده است. تنها هشت گیگابایت حافظه‌ی داخلی برای آن در نظر گرفته شده و به یک گیگابایت رم مجهز شده است. باتری آن ۲۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت است و با قیمت ۱۳۰ دلار بفروش می‌رسد.

از طرف دیگر گوشی Z6 Plus با قیمت ۲۸۰ دلار قابل خرید خواهد بود و سخت افزار بهتری هم دارد. یک صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با کیفیت FullHD دارد و از تراشه‌ی مدیاتک چهار هسته‌ای MT6753 مدیاتک بهره می‌برد. این تلفن همراه هوشمند سه گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی دارد. دوربین پشت آن ۱۳ مگاپیکسل و دوربین جلوی آن ۵ مگاپیکسل است. گوشی Z6 Plus به یک باتری ۴۰۸۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده تا کاربران در طول روز بتوانند براحتی با آن کار کنند.

منبع: Android Authority

‌‌‌‌‌

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar حسین آخوندی

    ایسر محصولات بسیار باکیفیتی را ارائه می دهد. نمی دانم چرا دی جی کالا نسبت به این برند اعتنایی نکرده و گوشی های این برند را از یاد برده است! خواهشمندم گوشی های این برند تایوانی را به محصولات خوب خود بازگردانید!!

  2. Avatar Alireza.A

    ایسر در ساخت لپ تاپ خیلی بهتر عمل می کنه, ولی هنوز یک اسمارت فون پرچم دار که بتونه با پرچم دار دیگر شرکت ها رقابت کنه نساخته.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه