سامسونگ همچنان باتری می‌سازد؛ این‌بار برای رقیب تسلا

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

در حالی که باتری‌های گلکسی نوت ۷ خراب بودند و باعث شدند که انفجارهای زیادی اتفاق بیافتد، سامسونگ همچنان قصد دارد باتری تولید کند. این شرکت سرمایه‌گذاری زیادی در بخش تولید باتری انجام داده و حالا مشخص شده که قرار است باتری اتومبیل‌های شرکت «لوسید موتورز» (Lucid Motors) که رقیب تسلا به حساب می‌آید را هم بسازد.

شرکت لوسید موتورز در حال حاضر نزدیک به ۱۰۰۰ مدل آزمایشی از اتومبیل‌های برقی خودش را ساخته و می‌خواهد از باتری‌های سامسونگ روی آن‌ها استفاده کند. لوسید موتورز یک کارخانه‌ی مخصوص برای تولید اتومبیل‌های الکتریکی به ارزش ۷۰۰ میلیون دلار تاسیس کرده است.

بخش تولید باتری سامسونگ که Samsung SDI نام دارد، قرار است باتری‌های مورد نیاز را تولید کند. البته قبلا شایعه شده بود که این شرکت قصد دارد باتری‌های محصولات تسلا را هم تولید کند که به نظر می‌رسد این اتفاق رخ نداده و حالا سامسونگ همکاری جدیدی را با رقیب تسلا آغاز کرده است.

main-lucid-motors-2

سامسونگ قصد دارد نسل جدید باتری‌هایی که برای اتومبیل‌های الکتریکی استفاده می‌شوند را تولید کند که از تراکم انرژی بیشتر، قدرت و امنیت بالاتری برخوردار هستند.

هنوز نمی‌دانیم که اتومبیل‌های شرکت لوسید موتورز از کی و با چه قیمتی راهی بازار می‌شوند. در ادامه می‌توانید تصاویری از خودروهای این شرکت را ببینید:

منبع: Sam Mobile

‌‌‌

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar Next is Now

    سامسونگ همیشه پیشتازه دیگه مگه عجیبه ؟!

  2. Avatar reza ch

    احسنت به سامسونگ ماشالله 🙂

  3. Avatar امیر معین رحمانی

    هیچی حالا به جای پژو ۴۰۵ باید بینیم که لوسید موتورز آتیش می‌گیره

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه