تصاویر مراسم تحویل ۳۰ دستگاه اول تسلا مدل ۳ را ببینید

۱۸ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

تسلا مراسمی را ترتیب داد تا ۳۰ دستگاه اول تسلا مدل ۳ را به مشتریانش رسما تحویل دهد. در این مراسم که در شرکت تسلا در کالیفرنیا برگزار شد، حدود ۲۰۰۰ کارمند این شرکت در این مراسم حضور داشتند تا شاهد سکانس‌ خاطره‌انگیزی از موفقیت‌های بی‌حد و مرز تسلا باشند.

همان‌طور که در مطلبی به‌طور دقیق به خودروی جدید تسلا پرداختیم، تسلا مدل ۳ یک سدان شهری الکتریکی است که تولید آن به طور محدود از ماه جاری میلادی آغاز شده است. مدل استاندارد تسلا مدل ۳  شتاب صفر تا ۹۷ کیلومتر بر ساعت ۵.۶ ثانیه‌ای دارد و با یک بار شارژ قادر به طی مسافت ۳۵۴ کیلومتر است و می‌تواند به حداکثر سرعت ۲۱۰ کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند. مدل‌ قدرتمند تسلا مدل ۳ دارای شتاب صفر تا ۹۷ کیلومتر بر ساعت ۵.۱ ثانیه‌ای و حداکثر سرعت ۲۲۴ کیلومتر بر ساعتی است.

پایه قیمت این خودرو از ۳۵ هزار دلار آغاز می‌شود اما مشتریان با خرید پکیج‌های مختلف که امکانات و تجهیزات متعددی دارد، باید هزینه‌ی بیشتری را پرداخت کنند. تسلا ۳ خودروی تمام الکتریکی است که در پکیج‌های ۳ و ۸ هزار دلاری به سیستم رانندگی خودکار برای هدایت، تنظیم سرعت و پارک خودکار مجهز شده است.

در ادامه با تصاویر مختلف از مراسم رونمایی رسمی و تحویل سری اول تسلا مدل ۳ همراه باشید.

منبع: TheVerge
telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar علی

    چرا این قدر شبیه به پانامراست

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه