فروش نقدی دناپلاس در بعضی از نمایندگی‌های ایران‌خودرو

۱۸ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

فروش نقدی دناپلاس در بعضی از نمایندگی‌های ایران‌خودرو در تعداد و رنگ‌های محدود آغاز شده است. این در حالی است که رسانه رسمی ایران‌خودرو یعنی ایکو پرس هیچ خبری منتشر نکرده است.

طی تماسی که با تعدادی از نمایندگی‌های ایران‌خودرو داشتیم، بعضی از آن‌ها پاسخ‌گو نبودند. در این میان یکی از این نمایندگی‌هایی که پاسخ تلفن داد، گفت: هنوز بخش‌نامه‌ای برای ما در این خصوص صادر نشده است! با این حال موفق شدیم با دو نمایندگی ایران‌خودرو که دنا پلاس را به صورت کارتکس می‌فروشند، صحبت کنیم.

یکی از نمایندگی‌ها در پاسخ سوال ما در مورد قیمت دنا پلاس، حدود ۵۲ میلیون تومان و دیگری ۵۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان اعلام کرد. پیش‌فروش دنا پلاس در تاریخ ۱۳ اردیبهشت‌ آغاز شد و طی چند ساعت به اتمام رسید. زمان تحویل این خودرو مرداد ماه اعلام شد و در ابتدا حرف از قیمت ۴۶ میلیون و ۳۱ هزار و ۹۰۰ تومان تخمین به میان آمد.

در هفته‌ی سوم تیر گزارشی منتشر شد که از قیمت قطعی و نهایی ۴۷ میلیون و ۹۶۰ هزار تومان دنا پلاس خبر داد. خودرویی که پس از تصویب مصوبه‌ی جدید شورای رقابت حدود ۲ میلیون تومان گران‌ شد. حال فروش نقدی دنا پلاس با قیمت ۵۲ میلیون تومان، حدود ۸ میلیون تومان با تخمین اولیه و حدود۴ میلیون تومان از قیمت قطعی خودروهای پیش‌فروش شده تفاوت دارد.

هم‌اکنون بعضی از دارندگان دنا پلاس اتومبیل خود را با قیمت حدودی ۵۱ میلیون تومان در بعضی از سایت‌های مربوط به فروش اتومبیل آگهی کرده‌اند.

نظر شما در مورد این اختلاف قیمت دنا پلاس چیست؟ خودرویی که نسبت به نمونه‌ی عادی دنا حدود ۹ میلیون تومان گران‌تر است.

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. امیر مسعود

    سری اول دنا که اومد خیلی از ظاهرش خوشم اومد و به نظرم اولین ماشین ایران خودرو بود که میشد کمی روش حساب مکرد اما وقتی توی محل کار جدیدم به عنوان خودروی شرکت چندین بار پشت این ماشین نشستم و چندین سفر ۲۰۰ تا ۳۰۰ کیلومتری با این ماشین رفتم دیدم واقها سمند سواریش خیلی خیلی لذت بخش تر از این خودرو هست.
    – خشکی خودرو و صندلی ها که باعث خستگی بیش از حد راننده میشه که توی هیچ خودرو این رنج قیمتی من ندیدم
    – سیستم الکترونیکی و مدیای ماشین که واقعا اعصاب ادم رو بهم میریزه، شما از روی فرمون صدای ضبط رو زیاد میکنید اما موج رادیو عوض میشه ( یعنی در این حد)
    – بعد از حدود ۷۰ هزار کیلومتر حداقل خودرو ۱۰ بار به غیر از سرویس های دوره ای به تعمیرگاه مجاز رفته
    – سیستم سرمایش ماشین بدون هیچ دخالتی توی حالت منوال افت میکنه و وقتی روی ۱۸ درجه تنظیم شده باد گرم میده برای مدتی و باز به حالت اول بر میگرده( تاکید میکنم حالت منوال)
    بدون هیچ سو نیتی این کامنت و گذاشتم
    من خودم قصد خرید این خودرو را داشتم، امیدوارم که این خودرو فقط اینطور بوده باشه و باقی دوستان اذیت نشده باشند
    عذر خواهی بابت غلط های احتمالی املایی

    1. علی

      چه شرکتی که دنا داره واسه ماشین کارخونه . بعد شما با ماشین شرکت میرید مسافرت

  2. ///mahdispd

    اولاش تخمین قیمت ۴۶ تومن میگفتن اختلاف دو تومنی خیلی عالی بود ولی الان خیلی گرون شده
    عکسا عالی بود کاش از درون چراغا هم عکس میگرفتین

    1. سلام
      عکس‌ها در رسانه‌های خبرگزاری منتشر شده و به نظر به سایت “ایران‌جیب” تعلق داره
      ممنون که همراه ما بودی

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه