۷ پیشنهاد ویژه‌ خرید از دیجی‌کالا (۹۵/۰۲/۲۲)

۷ آبان ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۶ دقیقه

در مطلبی که در ادامه مطالعه خواهید کرد ۷ محصول کاربردی از سایت دیجی‌کالا برای‌تان انتخاب شده است. برای هرکدام از این محصولات شرح نسبتا مفصلی تدارک دیده شده تا به تمام سوالات‌تان درخصوص نحوه‌ی استفاده و کاربری این محصولات پاسخ داده بشود. با قسمت سوم ۷ پیشنهاد ویژه همراه باشید:

Vizhe_7_no3۷- Yamaha C40 Classical Guitar

کلاسیک و زیبا

گیتار از محبوب‌ترین سازهاست و افراد زیادی اشتیاق فراگیری آن را دارند. میان انواع این ساز، گیتار کلاسیک از طرف هنرجویان بیشترین اقبال را دارد و تعداد کسانی که این ساز را به‌عنوان ساز مورد علاقه‌شان انتخاب می‌کنند، زیاد است. از آن‏جایی که در شروع یادگیری، انتخاب ساز مناسب در ایجاد انگیزه و ادامه‌ی مسیر یک هنرجو موثر است؛ گیتار کلاسیک یاماها مدل C40 اندازه‌ی ۴/۴ می‌تواند یکی از انتخاب‌های مناسب برای نوازندگان تازه‌کار باشد. دسته‌ی این گیتار از ناتو، جنس صفحه‌ی رویی از صنوبر و جنس صفحات پشتی و کناری از نوع مرانتی است. پایین بودن قیمت این گیتار تاثیری بر کیفیت و صدای ساز نگذاشته است و این ساز همچنان صدا و تنالیته‌ای مناسب دارد. در سایت دیجی‌کالا قطعات اجراشده با این ساز موجود هستند. می‌توانید آن‌ها را بشنوید تا با صدای خوب این گیتار آشنا شوید.

Vizhe_6_no3۶- Panasonic Lamdash ES-LV95 Shaver & ER-GB50 Trimmer

سریع و تمیز

شروع یک روز کاری است و حسابی دیرتان شده؛ یا خودتان را برای قراری مهم آماده می‌کنید اما هنوز فرصت اصلاح نداشته‌اید، به‌هرحال تا زمان انجام دادن این کار باید در خانه بمانید. اصلاح سر و صورت همیشه یکی از دغدغه‌های آقایان است و هر وسیله‌ای که بتواند این کار را زودتر و راحت‌تر انجام دهد، نقش یک ناجی را دارد.  ماشین اصلاح ضدآب پاناسونیک سری لمدش مدل ES-LV95 با دور موتور ۱۴۰۰۰ دور در دقیقه و شارژ سریع پنج دقیقه‌ای می‌تواند اصلاحی پر‌سرعت و تمیز را برای شما انجام دهد. مدت ‌زمان شارژ این ماشین ۶۰ دقیقه و مدت ‌زمان کارکرد آن ۴۵ دقیقه است. این محصول یک ماشین اصلاح ER-GB50 هم به همراه دارد که می توانید به وسیله آن موی سرتان را به اندازه دلخواه کوتاه کنید. این ماشین قابلیت ‌اصلاح اندازه‌ی ۱ تا ۲۰ میلی‌متر را دارد.

Vizhe_5_no3۵- Panasonic KX-TG3411 BX Wireless Phone

همراه خانگی

با وجود پیشرفت‌های روزافزون تکنولوژی و گسترش تلفن‌های همراه هوشمند، تلفن‌های خانگی هم‌چنان جایگاه خود را حفظ کرده‌اند. پاناسونیک سال‌هاست در زمینه‌ی ارائه‌ی محصولات مخابراتی فعالیت می‌کند و در این عرصه حرف‌های زیای برای گفتن داشته است. تلفن «KXTG3411» یکی از تلفن‌های رده متوسط این شرکت است که از فرکانس۲.۴ گیگاهرتزی در برقراری تماس استفاده می‌کند. برد رادیویی استاندارد این تلفن مثل گوشی‌های دیگر برابر با ۵۰ متر داخلی و ۳۰۰ متر خارجی است. این تلفن دارای دو باتری قابل شارژ با تکنولوژی Ni-MH است که در مدت هفت ساعت به طور کامل شارژ می‌شود و تا ۱۰ ساعت مکالمه و شش روز حالت آماده به کار را پشتیبانی می‌کند تا این گوشی را به دستگاهی با امکانات و کارایی خوب و مناسب برای مصارف خانگی تبدیل کند.

Vizhe_4_no3۴- Breville BPZ600 Pizza Maker

آشپز خانگی

اگر شما هم جزو عاشقان پیتزا هستید و این فست‌فود خوشمزه گزینه اول و محبوب شما میان غذاهای فست‌فود است، چیزی که به آن نیاز دارید یک پیتزاپز و کمی تلاش برای یادگیری درست کردن یک پیتزا به کمک این وسیله است. پیتزاپز برقی «برویل» مدلBPZ600 یکی از محصولات جدید شرکت برویل(Breville)، دستگاهی کاربردی و ساده است که با آن می‌توان طعم خوب یک پیتزای خانگی را تجربه کرد. با این دستگاه ۱۲۰۰ واتی می‌‌توانید پیتزایی به قطر ۲۶ سانتی‌متر بپزید. روی بدنه‌ی این پیتزا‌پز برقی که از جنس فلز است دو ولوم کنترلی وجود دارد که یکی از آن‌ها برای خاموش و روشن کردن دستگاه و ولوم دیگر برای تنظیم میزان حرارت از جمله تنظیم برای دمای کم، پخت پیتزای نازک، کلاسیک، ضخیم و همچنین حالت گرم نگهداشتن بعد از پخت کامل پیتزا مورد استفاده قرار می‌گیرد.

Vizhe_3_no3۳- Lenovo Essential G5080-O

انتخاب مناسب و مقرون به صرفه

لنوو لپ‌تاپ G5080 از سری لپ‌تاپ‌های مناسب کاربری عمومی Essential را اوایل سال ۲۰۱۵ به بازار عرضه شد. این لپ‌تاپ پردازنده‌ی مرکزی دو هسته‌ای Intel Core i3 5005U با فرکانس دو گیگاهرتز دارد. با این ویژگی از این لپ‌تاپ فقط می‌توان انتظار محاسبات سبک و اجرای نرم‌افزارهای نه چندان سنگین را داشت. پردازنده‌ی گرافیکی AMD Radeon R5 M230 با دو گیگابایت حافظه‌ی اختصاصی، وظیفه‌ی اجرای محاسبات گرافیکی را بر عهده دارد. صفحه‌نمایش این لپ‌تاپ ۱۵.۶ اینچ است که براق بودن آن باعث شده ‌کار کردن با لپ‌تاپ در فضایی که نور زیادی دارد سخت شود. این لپ‌تاپ دارای ۵۰۰ گیگابایت حافظه‌ی داخلی از نوع HDD است و از حافظه‌ی RAM 4 گیگابایتی بهره می‌برد. این لپ‌تاپ مناسب کسانی است که فاکتور ارزش خرید از عوامل دیگر برای آن‌ها مهم‌تر است. اگر از صفحه نمایش این لپ‌تاپ چشم‌پوشی کنیم برای کاربری‌های روزانه با توجه به قیمت آن انتخاب بسیار مناسبی است.

Vizhe_2_no3۲- Cel WQ1 Work Quattro

شگفت انگیز و همه فن حریف

برای بسیاری از افراد پیش آمده‌ است که نیاز به تعمیر یکی از وسایل خانه پیدا کرده‌اند و اینجاست که «فنی بودن» همان نقطه قوتی ‌است که به کمک ما می‌آید. اگر شما آدم فنی‌ای هستید و برای هر مشکلی که در خانه پیش می‌آید به تکنیسین مراجعه نمی‌کنید نیاز به ابزاری حرفه‌ای دارید. شرکت انگلیسی «سل» مجموعه‌‌ای شامل میز و ابزار کارگاهی قابل حمل را تحت عنوان «WQ1» تولید کرده ‌است. این کارگاه سیار، شامل یک دستگاه دریل پیچ‌گوشتی شارژی قدرتمند و بیش از ۱۶۰ قطعه ابزار بزرگ و کوچک است. این لوازم در پنج قسمت مختلف جاسازی شده‌اند؛ روی کشوی اصلی، زیر میز کار، کیف برزنتی دو محفظه‌ای و دو کیف پلاستیکی دیگر که تمامی این ابزارها را در خود جای داده‌اند.  این محصول به طور انحصاری در دیجی‌کالا به فروش می‌رسد و خبری از فروشش در بازار نیست.

Vizhe_1_no3۱-  Samsung Galaxy S7 SM-G930F

تعادل زیبایی و عملکرد

تعاملی بی‌نظیر از زیبایی و عملکرد اولین تصویری است که بعد از دیدن و استفاده از این پرچم‌دار جدید سامسونگ در ذهن نقش می‌بندد. بعد از معرفی شش نسل از گوشی‌های سری S  این‌بار هم سامسونگ نسل جدید خود را با نام Samsung Galaxy S7 روانه‌ی بازار کرد. S7 تکامل دو نسل قبلی خود است‌؛ شباهت ظاهری زیاد به S6 و ویژگی‌های کاربردی S5. سخت‌افزار S7 از یک تراشه‌ی اگزینوس۸۸۹۰ به همراه ۴ گیگابایت رم بهره می‌برد تا جای هیچ حرف و حدیثی درباره‌ی قدرت این گوشی باقی نماند. دوربین اصلی این گوشی ۱۲ مگاپیکسل است که اگرچه از نسل قبلی خود کمتر است اما با توجه به دریچه‌ی دیافراگم و سایز سنسور، عملکرد فوق‌العاده‌ای دارد. این گوشی در دو مدل یک‌سیم‌کارت و دو سیم‌کارت عرضه شده است. حافظه‌ی داخلی ۳۲ گیگابایتی با امکان استفاده از کارت حافظه‌ی خارجی، بهره‌بردن از نسخه‌ی ششم سیستم عامل اندروید، باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی، پشتیبانی از شبکه‌ی ارتباطی ۴G در کنار صفحه‌نمایش ۵/۱ اینچی از دیگر ویژگی‌های این شاهکار سامسونگ هستند. سامسونگ همزمان با معرفی گوشی s7 از s7 edge هم رونمایی کرد که همانطور که از نام‌شان معلوم است در صفحه نمایش معمولی و لبه‌دار بودن با هم تفاوت دارند. علاوه بر این، تفاوت اصلی این دوگوشی در اندازه‌ی صفحه‌ی ‌نمایش آن‌هاست و همین تفاوت باعث شده است تا این دو گوشی در وزن و ابعاد اندکی با هم فرق کنند.در کنار این تفاوت‌ها، باتری قوی‌تر s7 edge نسبت به s7 هم قابل توجه است. ویژگی‌های دیگر گلکسی S7 و گلکسی S7 Edge شبیه به‌هم هستند.

اگر به این مطلب علاقه داشتنید، شماره‌ی اول و دوم هفت پیشنهاد ویژه را هم مطالعه کنید. برای مطالعه‌ی «شماره‌ی اول هفت پیشنهاد ویژه» اینجا و برای مطالعه‌ی «شماره‌ی دوم هفت پیشنهاد ویژه» اینجا کلیک کنید.

Download_PDF

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar علی جوادی

    زنده باد سامسونگ…زنده باد اس ۷

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه