کارگردان اساسینز کرید میراژ: طرفداران منتظر یک بازی کوچک‌تر بودند

۱ بهمن ۱۴۰۱ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه
بازی Assassin’s Creed Mirage

به تازگی کارگردان خلاقیت بازی Assassin’s Creed Mirage بیان کرده که تمایل طرفداران به تجربه‌ی یک بازی در مقیاسی کوچک‌تر از همان ابتدا تاثیر زیادی بر توسعه‌ی این نسخه داشته است.

با بهره بردن از گیم‌پلی متمرکز بر پارکور، مخفی‌کاری و المان‌های قتل و ترور، Mirage خبر از بازگشت این سری محبوب به سبک اکشن و ماجراجویی نسخه‌های اول خود داده است. همانطور که می‌دانید سری اساسینز کرید با نسخه‌هایی نظیر اوریجینز، ادیسی و والهالا به سمت سبک نقش‌آفرینی و جهان باز متمایل شده بود.

میراژ که قرار است در سال آینده در شعبه‌ی یوبی‌سافت در شهر بوردو در فرانسه ساخته و منتشر شود، در قرن نهم میلادی و در شهر بغداد جریان دارد. این بازی به عنوان ادای احترام به اولین نسخه از این مجموعه توصیف شده است. استفن بودون (Stéphane Boudon)، کارگردان خلاقیت بازی، می‌گوید:

ایده‌ی ساخت Mirage حاصل همگرایی چندین مورد بوده است. اولین مورد مربوط به طرفداران می‌شود. اوریجینز، ادیسی و والهالا همگی بازی‌های فوق‌العاده‌ای هستند که وعده‌ی تجربه‌ی یک سفر حماسی در یک دنیای فانتزی و عمیق را می‌دهند. میزان بزرگی و چشم‌انداز آن‌ها برای تحقق این جاه‌طلبی‌ها کاملا مناسب است زیرا همه‌ی آن بازی‌ها مکانیک‌های نقش‌آفرینی را در بر می‌گیرند. با این حال در میان طرفداران، ما متوجه‌ی تمایل به داستانی شخصیت محور شدیم که بر پایه‌های اصلی اولین نسخه از اساسینز کرید در مقیاسی کوچک‌تر متمرکز بود. این موضوع توجه‌ی ما و توسعه‌دهندگان را جلب کرد و نقطه‌ی شروع پروژه بود.

اساسینز کرید میراژ

در میراژ بازیکنان باسیم بن اسحاق، یک دزد خیابانی با گذشته‌ای مرموز را کنترل می‌کنند که در جست‌و‌جوی پاسخ برای گذشته‌ی خود به گروه The Hidden Ones می‌پیوندد. بودون در این باره گفت:

با مقیاسی فشرده‌تر و تمرکز بر باسیم و داستان او، هدف اصلی ما با میراژ این است که حس غوطه‌ور شدن در بغداد قرن نهم و رویدادهای کلیدی آن زمان را برای The Hidden Ones فراهم کنیم. ما می‌خواستیم که این بازی یک اثر مستقل باشد که همه بتوانند از آن لذت ببرند.

او همچنین گفت که استودیوی سازنده، المان‌های مخفی‌کاری از جمله ابزارهای آشنا مانند بمب دود و مکانیک پرتاب چاقو را با ارتقاهای جدیدی که به بازیکنان امکان می‌دهد تا آن‌ها را با سبک بازی خود مطابقت دهند، بازسازی کرده است. گفتنی است که میراژ یکی از شش بازی جدید اساسینز کرید است که در سپتامبر گذشته مورد بحث قرار گرفت. نسخه‌های بعد از Mirage با نام رمز Red و Hexe معرفی شده و به عنوان بخشی از پلتفرم اساسینز کرید اینفینیتی منتشر خواهند شد.

نسخه‌ی Red که توسط استودیوی سازنده‌ی بازی ادیسی ساخته می‌شودف در ژاپن فئودال جریان دارد و بودون کارگردان خلاقیت آن خواهد بود. از طرفی نسخه‌ی Hexe در یوبی‌سافت مونترال در دست ساخت است و حول محور محاکمه‌ی جادوگران در اواخر امپراتوری روم مقدس می‌چرخد. یوبی‌سافت همچنین در حال کار روی یک بازی مستقل چند نفره، بازی موبایلی Assassin’s Creed Codename Jade و یک سری جدید دیگر از بازی‌های موبایلی است.

بازی Assassin’s Creed Mirage در سال ۲۰۲۳ برای کنسول‌های نسل هشتم و نهمی ایکس‌باکس، پلی‌استیشن و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

منبع: VGC


کنسول بازی سونی مدل PlayStation 5 ظرفیت 825 گیگابایت ریجن 1200 آسیا

کنسول بازی مایکروسافت مدل XBOX SERIES S ظرفیت 512 گیگابایت

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه