درخشش تل‌ماسه در حضور ونوم و جیمز باند (باکس آفیس هفته)

۴ آبان ۱۴۰۰ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱۴ دقیقه
فیلم تل‌ماسه

فیلم «تل‌ماسه» (Dune) به کارگردانی دنی ویلنوو با پشت سر گذاشتن فیلم‌های «هالووین می‌کشد»، «زمانی برای مردن نیست» و «ونوم ۲» با اقتدار به صدر جدول باکس آفیس این هفته رسیده است.

بالاخره برادران وانر تل‌ماسه را به سینماها و سرویس آنلاین HBO مکس آورد تا شاهد جدیدترین اقتباس سینمایی از رمان جاودانه‌ی فرانک هربرت باشیم. همواره از تل‌ماسه به‌عنوان یکی از بهترین کتاب‌های علمی-تخیلی و پرفروش‌ترین رمان این سبک یاد شده است. داستان کتاب و فیلم ویلنوو در آینده‌ای دور و در سیاره‌ای به نام آراکیس رقم می‌خورد که به خاطر طبیعت بیابانی خود به تل‌ماسه مشهور شده است. این سیاره که تنها منبع ماده‌ای ارزشمند است، به آوردگاهی برای نزاع چندین نژاد مختلف برای دسترسی به آن ماده‌ی مهم تبدیل می‌شود.

این فیلم در نخستین آخر هفته‌ی اکران‌اش در آمریکا با نمایش در ۴۱۲۵ سالن ۴۱٫۰۱ میلیون دلار فروخته است. باکس آفیس موجو درآمد تل‌ماسه از بازارهای بین‌المللی را هم ۱۸۲٫۲ میلیون دلار اعلام کرده تا مجموع فروش آن پس از ۳ روز نمایش از مرز ۲۲۳ میلیون دلار عبور کند که با توجه به نمایش آنلاین فیلم در اچ‌بی‌او مکس و دنیاگیری کروناویروس رقم فوق‌العاده‌ای است.

تل‌ماسه تا به این ساعت به‌طور کلی بازخوردهای مثبتی از جانب سینمادوستان و منتقدان دریافت کرده است. برای این فیلم در متاکریتیک و راتن‌تومیتوز به ترتیب بر اساس ۶۲ و ۳۳۷ بررسی امتیاز ۷۴ از ۱۰۰ و ۸۳ از ۱۰۰ به ثبت رسیده که نشان می‌دهد اثر جدید دنی ویلنوو در نظر منتقدها فیلم قابل قبول و خوبی است. رودریگو پرز از پلی‌لیست در بخشی از یادداشت خود برای اثر جدید ویلنوو نوشته: «تل‌ماسه فیلمی نیست که نظر مخالفان دنی ویلنوو را در خصوص سبک کاری وی تغییر دهد؛ افرادی که او را کارگردانی متظاهر، خشک و بیش از حد جدی می‌دانند. هنوز مشخص نیست که با توجه به شرایط ناامید کننده‌ی گیشه برادران وارنر مجوز ساخت تل‌ماسه ۲ را صادر خواهد کرد یا نه، اما در حال حاضر این موضوع دغدغه ما نیست؛ بلکه باید به کیفیت بالا و جادوی غیرقابل انکار بخش اول تل‌ماسه بپردازیم. از نظر زیبایی‌شناسی تل‌ماسه بسیار بزرگ و پیچیده است. موسیقی‌های هانس زیمر بسیار شنیدنی هستند و سبک فیلم‌برداری گریک فریزر هم فوق‌العاده است.»

فیلم ترسناک هالووین می‌کشد طی هفته گذشته در آمریکا و بازارهای بین‌المللی به ترتیب ۱۴٫۴ و ۱۲ میلیون دلار فروخته است. میزان فروش این فیلم با وجود افزایش سالن‌های نمایش دهنده آن، در قیاس با هفته‌ی گذشته ۷۰ درصد کاهش داشته که بسیار قابل توجه است. هالووین می‌کشد ادامه‌ی ماجراهای لوری استرود و مایکل مایرز را به تصویر می‌کشد. در فیلم سال ۲۰۱۸، مایکل به دام افتاد و در خانه لوری مرد. اما همان‌طور که طرفداران می‌دانند، این قاتل، با چاقو به‌راحتی از پا درنمی‌آید. آخرین تریلر هالووین می‌کشد نشان می‌داد که مایرز از درب خانه بیرون می‌آید تا دوباره در شهری کوچک به سراغ جرم و جنایت برود. از میان بازیگران هالووین می‌کشد می‌توان به جیمی لی کرتیس و نیک کسل در نقش لوری استرود و مایکل مایرز اشاره کرد.

جیمز باند و فیلم تل‌ماسه

تا به این ساعت در راتن‌تومیتوز و متاکریتیک به ترتیب بر اساس ۱۵۹ و ۴۳ بررسی امتیاز ۳۹ از ۱۰۰ و ۴۲ از ۱۰۰ برای هالووین می‌کشد به ثبت رسیده که نشان می‌دهند با یکی از ضعیف‌ترین نسخه‌های این مجموعه از نظر منتقدان مواجه هستیم. رابی کالین از دیلی تلگراف در بخشی از یادداشت خود برای این فیلم آورده است: «هالووین می‌کشد بسیار شبیه به فیلم هالووین ۲۰۱۸ است و طرح داستان دقیقا مانند فیلم قبلی باقی مانده و تنها چیزی که پیشرفت داشته، تعداد شخصیت‌های داستان است.»

بیست‌وپنجمین ماجراجویی مأمور باند از گیشه آمریکا طی هفته گذشته ۱۲٫۲ میلیون دلار به حساب مترو گلدوین مایر واریز کرده و باکس آفیس موجو رقم درآمد این فیلم از بازارهای بین‌المللی تا به امروز را هم ۴۰۵٫۱ میلیون دلار اعلام کرده است تا مجموع فروش آن پس از ۱۷ نمایش از ۵۲۵ میلیون دلار فراتر برود.

تا به این ساعت در راتن‌تومیتوز و متاکریتیک برای این فیلم به ترتیب بر اساس ۳۰۳ و ۶۵ بررسی امتیاز ۸۴ از ۱۰۰ و ۶۸ از ۱۰۰ به ثبت رسیده که اندکی پایین‌تر از انتظارات است. از میان ۶۶ نقد موجود در متاکریتیک برای جیمز باند بیست‌وپنجم ۴۲ منتقد نگاهی مثبت به فیلم داشته‌اند و ۲۲ منتقد هم آن را متوسط ارزیابی کرده‌اند. ۲ منتقد هم زمانی برای مردن نیست را فیلم ضعیفی خوانده‌اند.

داستان زمانی برای مردن پنج سال پس از اتفاقات «اسپکتر» رقم می‌خورد و حالا جیمز باند خود را بازنشسته کرده و در جزایر جامائیکا مشغول استراحت است. درست هنگامی که باند قصد دارد مدت طولانی از درگیری و کشمش دور باشد، دوست قدیمی وی و یکی از جاسوسان CIA به سراغش می‌آیند تا از او در حل یک پرونده‌ی مهم درخواست کمک کنند. به‌دنبال این درخواست پای باند به پرونده‌ی ربوده شدن یک دانشمند باز می‌شود. در ادامه‌ی داستان متوجه می‌شویم که تروریستی مرموز مسؤول این کار است و دنیا در آستانه مواجه با خطری جدی‌ست که پیش از این، مشابه آن را تجربه نکرده است.

نقش شخصیت منفی فیلم را رامی مالک بازی می‌کند و مطابق معمول، جیمز باند باید تلاش کند تا جلوی این مرد شرور را بگیرد و جهان را از خطرات احتمالی حفظ کند. در کنار کریگ و مالک، از میان بازیگران سرشناس زمانی برای مردن نیست می‌توان به لئا سیدو، نائومی هریس، آنا د آرماس، بن ویشاو، جفری رایت، رالف فاینز و کریستف والتز اشاره کرد.

کارگردانی بیست‌وپنجمین فیلم مأمور ۰۰۷ را کری فوکوناگا بر عهده داشته است که بیشتر به‌خاطر ساخت سریال «کاراگاه حقیقی» شناخته می‌شود. همچنین فیلم‌نامه‌ی این فیلم توسط نیل پورویس، رابرت وید، کاری جوجی فوکوناگا و فیبی والر-بریج نوشته شده است.

دنیل کریگ طی ۱۵ سال اخیر به واسطه‌ی حضور در مجموعه‌ی جیمز باند به شهرت و محبوبیتی بین‌المللی رسیده و حتی جوایز مهمی را هم از آن خود کرده است. او بیش از هر بازیگر دیگری نقش جیمز باند را بر عهده داشته و حالا قصد دارد پس از بیست‌وپنجمین فیلم این مجموعه، یعنی زمانی برا مردن نیست با نقش مأمور ۰۰۷ خداحافظی کند. چندی قبل لاشانا لینچ، بازیگر زنِ سیاهپوست اعلام کرده بود در زمانی برای مردن نیست جایگزین مأمور ۰۰۷ می‌شود تا بالاخره شاهد نخستین مأمور ۰۰۷ رنگین‌پوست و مونث باشیم.

فیلم ونوم ۲ با اسم کامل «ونوم: بگذارید کارنیج بیاید» (Venom: Let There Be Carnage) در چهارمین هفته‌ی اکرانش ۹.۳ میلیون دلار فروخته و به جایگاه چهارم رضایت داده است. اکران گسترده «ونوم: بگذارید کارنیج بیاید» در کشورهای اروپایی هم آغاز شده و بنا بر اطلاعات باکس آفیس موجو این فیلم ابرقهرمانی در هفته‌های نخست اکران بین‌المللی‌اش ۱۷۰ میلیون دلار درآمد داشته تا مجموع فروش آن بعد از ۲۴ روز از ۳۵۲ میلیون دلار گذر کند.

داستان ونوم ۲ سه سال پس از وقایع قسمت اول رقم می‌خورد. زمانی که ادی براک در تلاش است تا با تهیه‌ی گزارشی پیرامون قاتل زنجیره‌ای روانی به نام کلتوس کسدی که در انتظار اعدام است، دوباره اسم خود را سر زبان‌ها بیندازد. از آنجایی‌ که کسدی، ادی را بازتابی از درون خودش می‌داند، با هیچ‌کس غیر از او حاضر به مصاحبه نیست. طی این گفت‌وگو، کسدی، ادی براک را تحریک می‌کند تا به او حمله کند و دست وی را گاز می‌گیرد و از این طریق سیمبیوتی از ونوم را می‌بلعد. در همین حین، کارآگاه مولیگان که قادر به پیدا کردن بقایای قربانیان کسدی نیست، از ادی درخواست کمک می‌کند و این سرآغاز اتفاقات هیجان‌انگیز فیلم است.

برای فیلم «ونوم: بگذارید کارنیج بیاید» در متاکریتیک، راتن‌تومیتوز و IMDb به ترتیب امتیاز ۴۷ از ۱۰۰، ۵۹ از ۱۰۰ و ۶۶ از ۱۰۰ به ثبت رسیده است. ویلیام بیبیانی منتقد The Warp که فیلم را دوست داشته، در بخشی از یادداشت خود برای آن آورده: «فیلم «ونوم: بگذارید کارنیج بیاید»، برخلاف دیگر آثار بلاکباستری هالیوودی که در این ژانر ساخته شده‌اند، یک داستان ابرقهرمانانِ جسور و سریع را روایت می‌کند. ونوم ۲ می‌تواند تمام اتفاقات پرشمار خود را در مدت زمان یک ساعت و نیمه‌اش جمع‌بندی کند و این‌طور به نظر نمی‌رسد که باید طولانی‌تر می‌شد. به نظر، ما به فیلم‌های بیشتری مانند این اثر ابرقهرمانی نیاز داریم.» اما جانی الکسینسکی، منتقد سرشناس نیویورک پست که ونوم ۲ را اصلا نپسندیده، درباره‌ی فیلم جدید تام هاردی نوشته است: «تماشای ونوم ۲ سراسر رنج و عذاب است؛ دیدن آن را به شما توصیه نمی‌کنم، مگر از طرفداران سرسخت و شیفته‌ی این شخصیت باشید.»

انیمیشن کمدی و علمی-تخیلی «رون اشتباه کرده است» (Ron’s Gone Wrong) دیگر فیلم تازه‌وارد جدول این هفته است که با عملکردی بهتر از انتظارات و فروشی ۷٫۳ میلیون دلاری به جایگاه پنجم جدول پرفروش‌ترین فیلم‌های در حال اکران در آمریکا رسیده است. رون اشتباه کرده است درباره‌ی دانش‌آموز دست و پا چُلفتی به نام رون است که دستگاه خاصی به نام بارنی دارد و در انجام فعالیت‌های روزمره از او کمک می‌گیرد. رون در استفاده از شبکه‌های مجازی و اجتماعی دچار اشتباه می‌شود و این اتفاق زندگی او را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

برای رون اشتباه کرده است تا به امروز در متاکریتیک، راتن‌تومیتوز و IMDb به ترتیب امتیاز ۶۶ از ۱۰۰، ۷۹ از ۱۰۰ و ۷۲ از ۱۰۰ به ثبت رسیده که نشان می‌دهند به‌طور کلی با انیمیشن قابل قبولی مواجه هستیم.

خانواده آدام و فیلم تل‌ماسه

میزان فروش انیمیشن «خانواده آدامز ۲» در قیاس با هفته‌ی گذشته ۳۶ درصد کاهش یافته است. پویانمایی جدید مترو گلدوین مایر، برون انیمیشن و کریتیو ولث مدیا طی هفته گذشته توانسته با نمایش در ۲۹۰۷ سالن در آمریکا ۴٫۴ میلیون دلار بفروشد. این انیمیشن طی ۲۴ روز گذشته در بازارهای بین‌المللی هم ۲۶.۹ میلیون دلار فروخته و باکس آفیس موجو مجموع درآمد آن را ۷۵٫۴ میلیون دلار اعلام کند.

در خانواده‌ی آدامز ۲ به کارگردانی گرگ تیرنان و با صداپیشگی شارلیز ترون، اسکار آیزاک، کلویی گریس مورتس و اسنوپ داگ، آدامزها درگیر ماجراهای پیچیده و هیجان‌انگیز جدیدی می‌شوند و شخصیت‌های جالب، خنده‌دار و غیرمنتظره‌ای هم انتظار تماشاگران را می‌کشند. برای این انیمیشن در متاکریتیک و راتن‌تومیتوز به ترتیب بر اساس ۱۶ و ۶۵ بررسی امتیاز ۳۹ از ۱۰۰ و ۲۳ از ۱۰۰ به ثبت رسیده که نشان می‌دهند با پویانمایی چندان قابل توجه‌ای مواجه نیستیم.

فیلم «آخرین دوئل» (The Last Duel‎) به کارگردانی ریدلی اسکات که در جشنواره ونیز ۲۰۲۱ نقدهایی پایین‌تر از انتظار دریافت کرده بود، از لحاظ فروش هم در سراسر جهان ناامید کننده ظاهر شده است. این فیلم با وجود برخورداری از کارگردانی سرشناس و بازیگران مطرحی همچون آدام درایور، مت دیمون، بن افلک و جودی کومر در دومین هفته‌ی اکران گسترده‌اش با نمایش در ۳۰۶۵ سالن در آمریکا تنها ۲.۰۶ میلیون دلار فروخته است. آخرین دوئل از گیشه بین‌المللی نیز طی هفته گذشته ۵ میلیون دلار کسب کرده تا مجموع درآمد آن به‌سختی از ۱۷ میلیون دلار عبور کند.

این فیلم اقتباسی از کتاب «آخرین دوئل: داستان واقعی جرم، رسوایی، محاکمه به وسیله مبارزه در قرون وسطی فرانسه» نوشته‌ی اریک یاگر است و داستان آن درباره‌ی پادشاهی‌ست که تصمیم می‌گیرد با یک دوئل به اختلافی بزرگ پایان دهد. وظیفه‌ی نگارش فیلم‌نامه‌ی آخرین دوئل بر عهده‌ی مت دیمون، بن افلک و نیکول هولوفسنر بوده است.

برای فیلم جدید اسکات در متاکریتیک و راتن‌تومیتوز بر اساس ۴۶ و ۱۸۱ بررسی امتیاز ۶۸ از ۱۰۰ و ۸۷ از ۱۰۰ به ثبت رسیده است. دیوید رونی از هالیوود ریپورتر در بخشی از نقد خود برای آخرین دوئل آورده: «این فیلم داستان قهرمانی و شجاعت یک زن در میدان نبرد است. فیلمی که شما را ملزم می‌کند در نقش پررنگ مردها در نبردها تردید کنید و مردسالاری و افتخارات مردانه را زیر سؤال ببرید. بازی مت دیمون و بن افلک در این درامِ تلخِ تاریخی جذاب و چشمگیر است. هنگامی که ژان و لو گریس برای آخرین دوئل در مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند، سبک فیلم‌برداری و دکوپاژ یاد و خاطر فیلم «گلادیاتور» [از همین کارگردان] را در ذهنمان تداعی می‌کنند. اما با وجود این زیبایی‌های بصری آخرین دوئل در شخصیت‌پردازی و پیشبرد داستان مشکل دارد. در برخی صحنه‌ها، خشم شخصیت‌ها به گونه‌ای به تصویر کشیده شده است که بیش از اینکه عصبانیت آن‌ها را نشان دهد، مخاطب را به خنده می‌اندازد.»

فیلم «شانگ چی و افسانه ده حلقه» طی هفته‌ی گذشته ۲٫۰۱ میلیون دلار فروخته و با دو پله سقوط نسبت به هفته‌ی گذشته به رتبه‌ی هشتم جدول باکس آفیس بسنده کرده است. فیلم جدید مارول تا به امروز از گیشه سینماهای آمریکا و بازارهای بین‌المللی به ترتیب ۲۲۰٫۹ و ۲۰۰٫۸ میلیون دلار کسب کرده تا مجموع درآمد آن به ۴۲۱٫۸ میلیون دلار برسد.

شانگ چی و افسانه ده حلقه توانست به‌طور کلی رضایت منتقدان را به دست آورد. تا به امروز برای این فیلم در متاکریتیک بر اساس ۴۹ بررسی امتیاز قابل قبول ۷۱ از ۱۰۰ به ثبت رسیده است. سی‌ونه منتقد نگاهی مثبت به این فیلم داشته‌اند و تنها دو منتقد ماجراجویی‌های شانگ چی را ضعیف ارزیابی کرده است. در پایگاه راتن‌تومیتوز هم بر اساس ۲۴۳ بررسی این فیلم امتیاز ۹۲ از ۱۰۰ را کسب کرده است.

کیت اربلند از ایندی‌وایر در بخشی از نقد خود برای فیلم شانگ-چی و افسانه ده حلقه آورده است: «شانگ-چی بر اساس متر و معیارهای آشنای مارول ساخته شده است، اما در دقایقی فرصت می‌یابد فیلم خودش باشد. اثر جدید دستین دنیل کرتون در مقایسه با فیلم‌های ابرقهرمانی قبلی بسیار متفاوت و بهتر است. این فیلم مسیرهای زیادی برای ادامه دادن و ساخت نسخه‌های جدید ایجاد می‌کند، مطابق اصول ابرقهرمانان مارول پیش می‌رود، اما با تمام این تفاسیر جادو و شخصیت‌های خودش را دارد.»

شانگ-چی و افسانه ده حلقه بیست‌و‌پنجمین فیلم در دنیای سینمایی مارول (MCU) بوده و وظیفه‌ی نویسندگی آن را دیوید کالاهام بر عهده داشته است و از میان بازیگران اصلی‌اش می‌توان به سیمو لیو در نقش شانگ چی، تونی لیانگ در نقش ماندارین و آکوافینا برای نقشی نامشخص اشاره کرد. ماجراجویی‌های شانگ-چی نخستین تلاش کمپانی‌های بزرگ برای ساخت یک اثر سینمایی یا تلویزیونی ابرقهرمانی بر اساس ورزش‌های رزمی در چند سال اخیر نیست، مثلا نتفلیکس در سال ۲۰۱۷ با «آیرون فیست» تلاش کرد توجه علاقه‌مندان به فنون مبارزات شرقی را جلب کند، اما این مجموعه به دلیل مشکلات عدیده‌ای از جمله مبارزات ضعیف و ناقص، کش‌دار شدن داستان و حتی قهرمانی بیش از اندازه مثبت و روایتی کلیشه‌ای نتوانست به توفیق چندانی دست پیدا کند، اما به نظر استودیو مارول با تکیه بر تجربیات موفق خود در دنیای آثار ابرقهرمانی فیلم جالب توجه‌ای را تحویل سینمادوستان داده است. این سبک از مبارزات و داستانِ رستگاری قهرمانان شرقی در سراسر جهان همیشه از محبوبیت بالایی برخوردار بوده‌اند.

گزارش فرانسوی و فیلم تل‌ماسه

فیلم «گزارش فرانسوی» (The French Dispatch) به کارگردانی وس اندرسن آخر هفته‌ی گذشته به صورت محدود و تنها در ۵۲ سالن روی پرده رفته و با این وجود توانسته ۱٫۳ میلیون دلار بفروشد و به رتبه‌ی نهم جدول برسد. این فیلم طی ۳ روز گذشته در بازارهای بین‌المللی هم ۲٫۵ میلیون دلار فروخته تا با در نظر گرفتن اکران محدودش عملکرد خوبی در بحث فروش از خود برجای بگذارد.

وس اندرسن برای ساخت این فیلم از زندگی واقعی کارکنان مجله‌ی نیویورکر الهام گرفته است. گزارش فرانسوی داستان کارکنان یک مجله‌ی اروپایی در یک شهر تخیلی فرانسوی را به تصویر می‌کشد که تصمیم می‌گیرند با چاپ یک نسخه‌ی یادمان به بزرگداشت سه واقعه‌ی مهم یک دهه‌ی گذشته‌اشان بپردازند. این سه واقعه عبارتند از حبس ابد یک هنرمند، شورش‌های دانشجویی و یک گروگان‌گیری.

فیلم‌های وس اندرسن همواره به خاطر سبک تصویربرداری منحصر‌به‌فرد و شیوه‌ی روایی خاصشان تحسین شده‌اند. از ویژگی های مهم سینمای او می‌توان به ترکیب فرم فضاسازی فانتزی بصری و استفاده از رنگ‌بندی‌های صحنه‌ها و قاب‌بندی‌های مرکزی اشاره کرد. اندرسون از رنگ‌ها و ترکیبات رنگی مختلفی در کارهایش استفاده می‌کند و هر صحنه مجموعه‌ رنگ‌های مشخص و از پیش تعیین شده‌ای دارد. پالت رنگی اندرسون مثل سبک فیلم‌سازی‌اش تعمدی است. رنگ‌ها می‌تواند موجب برانگیخته شدن احساس مخاطبان و انتقال حس صحنه به آن‌ها شوند. به همین خاطر شور و هیجان خاصی در آثار او جریان می‌یابد و ترکیب این رنگ‌بندی‌های جذاب با لباس‌ها و گریم جالب بازیگران، صحنه‌های به‌یادماندنی را خلق می‌کنند. این‌طور که پیداست فیلم گزارش فرانسوی در به کارگیری این ویژگی‌های فرمی و بصری عملکرد خوبی داشته و منتقدان از تماشای دهمین فیلم بلند اندرسون بسیار راضی بوده‌اند.

پیتر بردشاو منتقد گاردین در بخشی از یادداشت خود برای گزارش فرانسوی آورده است: «تصاویری شگفت‌انگیز، صحنه‌های خنده‌دار و تیم بازیگری تراز اول ادای احترام اندرسون به روزنامه‌ی نیویورکر را به یک لذت تمام عیار تبدیل کرده است.» برای این فیلم فعلا در راتن‌تومیتوز و متاکریتیک به ترتیب امتیاز ۷۳ از ۱۰۰ و ۷۵ از ۱۰۰ به ثبت رسیده است.

فروش خوب فیلم‌های هندی در سینماهای آمریکا همچنان ادامه دارد و فیلم «با روحیه باشید» یا «روحیه خود را حفظ کنید» (Honsla Rakh) به کارگردانی امارجیت سینگ سارون و با بازی دیلجیت دوسانجه، سونام باجوا و شهناز گیل این هفته نیز در جمع پرفروش‌ها باقی مانده است. این فیلم طی روزهای گذشته با نمایش در ۷۵ سالن ۴۹۰ هزار دلار فروخته و داستان زندگی پدری پنجابی را به تصویر می‌کشد که پس از فوت همسرش و با وجود داشتن پسری ۷ ساله، سعی می‌کند دوباره عشق را تجربه کند.

نام فیلم هفته اکران فروش آخر هفته فروش کلی
تل‌ماسه
Dune
۱ ۴۱٫۰۱ ۴۱٫۰۱
هالووین می‌کشد
Halloween Kills
۲ ۱۴٫۴ ۷۳٫۰۵
زمانی برای مردن نیست
No Time to Die
۳ ۱۲٫۲ ۱۲۰
ونوم: بگذارید کارنیج بیاید
Venom: Let There Be Carnage
۴ ۹٫۳ ۱۸۲
رون اشتباه کرده است
Ron’s Gone Wrong
۱ ۷٫۳ ۷٫۳
خانواده آدامز
The Addams Family 2
۴ ۴٫۴ ۴۸٫۴
آخرین دوئل
The Last Duel
۲ ۲٫۰۶ ۸٫۵
شانگ چی و افسانه ده حلقه
Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings
۸ ۲ ۲۲۰
گزارش فرانسوی
The French Dispatch
۱ ۱٫۳ ۱٫۳
روحیه خود را حفظ کنید
Honsla Rakh
۲ ۰٫۴ ۱٫۸

* رقم فروش بر اساس میلیون دلار است.

منبع: BoxOfficeMojo

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. رومینا

    بخاطر لوکیشن خوب و بازیگراش همه رفتن سراغش ببینن در صورتی ک بلد دیدنش باید بگم مزخرف محضه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه