بخش آنلاین گوست آو سوشیما به‌صورت جدا و مستقل عرضه خواهد شد

۱۸ مرداد ۱۴۰۰ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه
Ghost of Tsushima: Legends

استودیوی ساکر پانچ (Sucker Punch) در اکتبر سال گذشته در حالی که کسی انتظارش را نداشت، بخش چندنفره‌ی آنلاینی را به‌صورت رایگان برای بازی «گوست آو سوشیما» (Ghost of Tsushima) منتشر کرد. اکنون آن‌ها اعلام کرده‌اند که قرار است به‌زودی این بخش آنلاین در قالبی جداگانه و مستقل هم عرضه شود.

در شرایطی که در آستانه‌ی عرضه‌ی Ghost of Tsushima: Director’s Cut قرار داریم، استودیو ساکر پانچ بیان کرده که بازیکنانی که نمی‌خواهند بازی اصلی و بخش داستانی را تجربه کنند، می‌توانند در تاریخ ۲۹ مرداد (۲۰ اوت) بخش چندنفره‌ی بازی را به‌تنهایی با قیمت ۲۰ دلار خریداری کنند. اگر شما بازی اصلی را خریداری کرده باشید یا بخواهید نسخه‌ی کارگردان آن را بخرید، به‌صورت رایگان می‌توانید از بخش چندنفره‌ی آنلاین بازی استفاده کنید، با این حال ممکن است برخی فقط بخواهند که بخش آنلاین را تجربه کنند. برای این دسته از افراد، پیشنهاد سونی می‌تواند قابل‌توجه باشد.

نسخه‌ی جداگانه‌ی بخش آنلاین بازی که با نام Ghost of Tsushima: Legends منتشر خواهد شد، به همراه آپدیت جدیدی عرضه خواهد شد که ویژگی‌هایی به این بخش اضافه می‌کند و همچنین در آن برخی از بازخوردهای طرفداران برای بهبود بازی هم در نظر گرفته شده است. علاوه بر این، قرار است در تاریخ ۱۲ شهریور (۳ سپتامبر) آپدیتی برای این بخش منتشر شود که یک حالت و یک سیستم جدید را برای بخش آنلاین اضافه خواهد کرد.

Ghost of Tsushima: Legends

این آپدیت حالت جدیدی به نام Rivals Mode را اضافه خواهد کرد که در آن دو تیم مختلف به مبارزه با موج دشمنان می‌پردازند. با هر بار شکست دشمنان، شما Magatama دریافت خواهید کرد که به شما اجازه می‌دهد به تیم دیگر آسیب وارد کنید. برای مثال، می‌توانید با خرج Magatama حریف را از خرید منع کرده یا او را نفرین کنید که ممکن است باعث کاهش خط سلامتی آن‌ها ‌شود. وقتی به اندازه‌ی کافی این آیتم‌ها را خرج کردید، شما موج بعدی «ایستادن نهایی» را باز خواهید کرد. باید این را قبل از گروه رقیب به پایان برسانید تا پیروز شوید.

سیستم جدیدی که قرار است در آپدیت ۱۲ شهریور اضافه شود، Gear Mastery System نام دارد. این سیستم بر پایه‌ی پیشرفت و پاداش بنا شده است. بازیکنانی که سطح ۱۱۰ یا بالاتر را در تجهیزات خود به دست آورده باشند، اکنون می‌توانند آن را با کلاس خود ترکیب کرده و ویژگی Mastery Challenges را فعال کنند.

نکته‌ی جالب دیگر این است که ساکر پانچ قصد دارد از ۱۰ سپتامبر تا ۱ اکتبر هر هفته محتوای جدیدی را برای بازی گوست آو سوشیما منتشر کند. این محتوای جدید شامل یک نقشه‌ی تازه برای بخش‌های Rivals Mode و Survival خواهد بود که با الهام از جزیره‌ی ایکی طراحی شده است. همچنین قرار است سطح دشواری جدیدی هم به بازی اضافه شود که چالش بیشتری را برای شما ایجاد خواهد کرد. این نشان می‌دهد که آن‌ها از عملکرد این بخش چندنفره‌ی آنلاین رضایت دارند و می‌خواهند آن را به شکل بهتری پشتیبانی کنند.

افرادی که بازی را خریداری نکرده و فقط بخواهند Ghost of Tsushima: Legends را تهیه‌ کنند، می‌توانند در هر زمانی که بخواهند، نسخه‌ی خود را با ۴۰ دلار برای پلی‌استیشن ۴ و ۵۰ دلار برای پلی‌استیشن ۵ به نسخه‌ی Ghost of Tsushima Director’s Cut ارتقا دهند.

بازی Ghost of Tsushima Director’s Cut قرار است در تاریخ ۲۹ مرداد با قیمت ۷۰ دلار برای پلی‌استیشن ۵ و ۶۰ دلار برای پلی‌استیشن ۴ منتشر شود. دارندگان نسخه‌ی عادی می‌توانند با پرداخت هزینه‌ای نسخه‌ی عادی را به نسخه‌ی کارگردان ارتقا دهند.

منبع: Gematsu

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه