سرفیس پرو ۲۰۱۷ یا آیپد پرو ۱۰.۵ اینچ؛ آنچه شما گفتید

۲۲ خرداد ۱۴۰۲
سرفیس پرو 2017 یا آیپد پرو 10.5 اینچ - آنچه شما گفتید
نویسنده محسن چینه‌کش، مهدی مومن‌زاده
گوینده محسن چینه‌کش، مهدی مومن‌زاده
زمان 27:14
حجم فایل 25 مگابایت

«شما بگویید» این هفته در مورد رقابت دو کمپانی اپل و مایکروسافت برای کسب سهم بیشتر از بازار تبلت‌های گران‌قیمت یا به اصطلاح «حرفه‌ای» بود. مایکروسافت امسال در بخش تبلت‌هایی که پسوند «پرو» را یدک می‌کشند، سرفیس پرو ۲۰۱۷  را معرفی کرد و اپل هم با آیپد پرو ۱۰.۵ اینچی وارد این رقابت شد. سرفیس پرو ۲۰۱۷ در واقع همان سرفیس پرو ۴ با سخت‌افزاری به‌روزشده است، ولی آیپد پرو ۱۰.۵ اینچی علاوه بر سخت‌افزار جدید، از نظر طراحی، اندازه و ویژگی‌های صفحه‌نمایش و مهم‌تر از همه سیستم‌عامل هم نسبت به نسل‌های قبلی تغییرات گسترده‌تری را به خود دیده است. پیشنهاد می‌کنیم اگر دوست دارید مقایسه‌ی ما را میان این دو تبلت بخوانید سری به مطلب «شما بگویید؛ سرفیس پرو ۲۰۱۷ یا آیپد پرو ۱۰.۵ اینچ؟» بزنید. طبق معمول در این پادکست به بررسی، جمع‌بندی و تحلیل نظرات شما دوستان خوب دیجی‌کالا مگ می‌پردازیم، نتایج نظرسنجی‌ها را اعلام می‌کنیم و بهترین کامنت‌های سایت و اینستاگرام را برمی‌گزینیم.

بهترین کامنت سایت از cp.mahdi

اصلا این دو دستگاه رو از نزدیک ندیدم!‌:)
ولی درباره چیزی که روی کاغذ دیده می‌شه می‌تونم بگم آیپد پرو تبلتیه که دوست داره لپتاپ باشه و سرفیس پرو لپتاپیه که دوست داره تبلت باشه.

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar کوشا

    خب قطعا سرفیس میکروسافت بهتره.چون نسخه کامل ویندوز رو با دنیایی برنامه و اپلیکیشن در اختیارتون میزاره و دستتون رو توی همه کار ها باز میزاره.من به شخصه هیچ وقت یک ایپد رو برای کارهای حرفه ای نمیپسندم چون هنوز انقدری که باید و شاید روی بخش نرم افزار های حرفه ای اون کار نشدهو اپلیکیشن های کمی هستن که بشه به طور حرفه ای با اونا کار کرد.قوی ترین سخت افزار دنیا با بهترین امتیاز ها از بنچمارک ها مهم نیست. مهم نوع نیاز کاربراست که خب توی سرفیس به بهترین شکل ممکن تامین میشه ولی توی ایپد خب نه چندان…من با هر دو دستگاه به مدت دو ماه کار کردم. و ارگونومی و جنس بدنه راحتی استفاده و سیستم عامل وبرنامه ها وصفحه نمایش سرفیس رو خیلی بیشتر دوست داشتم .سرفیس پرو به خوبی نقش تبلت و لبتاب رو ایفا میکنه اما ایپد فقط ایپده و در دنیای تبلت ها نقش خوبی رو ایفا میکنه اما توی کامپیوتر ها نه؛اضافه شدن یک کیبورد مغناطیسی بدون جابهجایی و قلمی که نه پاک کن داره و نه جایی برای نگه داری و عمر باطری به ظاهر ده ساعته چندان از ویزگی های جالب یک تبلتلبتاب نیست.

  2. Avatar amir

    نمی خواین سرفیس پرو ۲۰۱۷ رو موجود کنین:|

  3. cp.mahdi cp.mahdi

    🙂
    یه بار کامنت برتر شدم اشتباه تایپی داشت!
    cp.mahdi درسته.مهدی

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه