شمارش معکوس برای MWC 2017؛ بزرگ‌ترین رویداد موبایل دنیا

۲۲ خرداد ۱۴۰۲
نویسنده محمد زرین صدف، مجید نوردوست
گوینده محمد زرین صدف، مجید نوردوست
زمان 13:39
حجم فایل 13 مگابایت

بزرگ‌ترین رویداد موبایل دنیا با نام کنگره‌ی جهانی موبایل (MWC) از ۹ تا ۱۲ اسفند در بارسلون اسپانیا برگزار می‌شود. ال‌جی، سونی، سامسونگ، هواوی، اچ تی سی و نوکیا در این گردهمایی بزرگ حضوری پررنگ خواهند داشت. کنفرانس‌های خبری این رویداد از ۷ اسفند (کمی پیش از رونمایی رسمی) شروع می‌شود. اما شرکت‌های مطرح دنیای موبایل برای MWC 2017 چه برنامه‌ای دارند؟ چه انتظاری از پرچم‌دار بعدی ال‌جی داریم؟ سامسونگ با خود چه به بارسلون می‌برد؟ آیا درست است که نوکیا می‌خواهد گوشی فناناپذیر و نوستالژیک ۳۳۱۰ را دوباره معرفی کند؟ پاسخ این سوال‌ها را در کنار جمع‌بندی کلی از خبرهای MWC در این پادکست خواهید شنید.

شما از MWC 2017‌ چه انتظاری دارید؟ آیا بهتر نبود که سامسونگ هم، گلکسی S8 را در همین رویداد معرفی می‌کرد؟ آیا شما هم برای ملاقات با گوشی‌های جدید نوکیا هیجان‌زده‌اید؟ نظرات‌تان را زیر همین پست با ما در میان بگذارید.

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۵ دیدگاه
  1. Next is Now

    حیف که برای S8 هنوز باید صبر کنیم

  2. قاسم صادقیان

    الان چیزی که میتونه هیجان انگیز باشه ورود ویندوز به دنیای تلفن های همراه است
    اگر اتفاق بیافته بنظرم خبر خوبی باشه و یک خبر انقلابی خواهد بود
    مخصوصا اگر مثل اندروید یا حتی لپتاپ ها قابلیت نصب روی تلفن های دیگه هم داشته باشن
    یک ویندوز که به راحتی هم آپدیت میشه هم اینکه هر کسی بتونه نصبش کنه روی سخت افزاری که داره درست مثل کامپیوتر ها

  3. سعید مقامی

    دیجی جان کاش بجای اینهمه پادکست یکمی مقاله هم بیشتر میذاشتین. (مخصوصا در مورد موضوعاتی مثل همین MWC که کلا شده پادکست دیگه 😐 ) شاید کسای دیگه ای مثل من باشن که وقت گوش کردن نداشته باشن یا خوندن رو ترجیح بدن. با تشکر. 🙂

    1. فرشته سلیمانی فرشته سلیمانی

      سلام دوست عزیز
      پادکست یکی از آیتم های ما برای پرداختن به MWC ست و همین روزها یک مقاله مفصل هم درباره این رویداد بزرگ در دیجی کالا مگ منتشر میشه. همچنین پوشش خبری کاملی توی روزهای نمایشگاه خواهیم داشت که امیدواریم حسابی به کارتون بیاد. البته که شخصا توصیه می کنم ده دوازده دقیقه زمان بذارید و این پادکست رو هم بشنوید 🙂

  4. همایون

    با به بلوغ رسیدن گوشی های هوشمند چنین رویدادهایی دیگر هیجان انگیز به نظر نمی ایند یادش بخیر زمانی که استیو ایفون جدیدی معرفی میکرد ۲ ساعت با آن اینترنت سرعت حلزونی به تماشای نوآوری های آن مینشستیم که همان نوآوری سال بعدش به گونه ای در سامسونگ و رقبا پدیدار میشد!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه