طراحی‌ آیفون جدید چرنوبیلی برای اپل است!

۳۱ شهریور ۱۳۹۸
پادکست رادیوپل
نویسنده رادیوپل
گوینده فربد نصرتی
زمان 33:14
حجم فایل 30 مگابایت

در راندآپ پادکست رادیوپل این هفته با صوفیا نصرالهی درباره سریال «چرنوبیل» صحبت کردیم. سینا گلستانه خبرهای مفصلی داشت از طراحی جدید آیفون که عکس‌هایش لو رفته و به نظر می‌رسد چندان باب میل علاقه‌مندان آیفون نباشد تا گوشی‌هایی که آن‌قدر پشت‌شان لنز دوربین دارند که طراحان نمی‌دانند چه کارشان بکنند. دست آخر هم یک خبر بامزه داریم درباره اینکه چطور عربستان زن‌هایی را که از کشور فرار کرده‌اند با استفاده از کد گوشی آیفون‌شان پیدا می‌کند. این هفته امیرحسین میرزایی را نداشتیم اما علی مقدم با ما بود تا درباره کتاب خوب «یادداشت‌های یک دیوانه» نیکلای گوگول حرف بزند. کتاب که نشر نی به بازار داده و خشایار دیهیمی آن را ترجمه کرده است. گوگول از نویسنده‌های تاثیرگذار روسیه است که بسیاری از نویسندگان مهم روسیه از او الهام گرفته‌اند و به قول ایوان تورگنیف: «ما همه از زیر شنل گوگول بیرون آمدیم».

با ما همراه باشید تا آخرین اخبار تکنولوژی و فرهنگی و هنری را به همراه منتخبی از آهنگ‌های جذاب در راندآپ این هفته بشنوید.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar علی

    من تا قبلا فقط پادکست های امیرحسین رو می دیدم و خبرها رو نگاه میکردم ولی این برنامه رو گوش کردم خیلی خوشم اومد لحظه های فان زیادی داره که جذابه فقط یه مشکلی من دارم الان تو صحبت ها میتونم صدای خانم نصرالهی و امیر حسین رو تشخیص بدم ولی بقیه رو دیگه نمیفهمم کدوم صدا برا کدوم تصویره

  2. Avatar saeid_biologist

    باز هم ممنونم. من خودم رانداپ‌هایی که توش شوخی با همدیگر کنید را بیشتر دوست دارم

    1. Avatar فربد نصرتی

      ممنون از همراهیتون

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه