در کانتنت فکتوری و مرکز پردازش دیجی‌کالا چه می‌گذرد؟

۳ اسفند ۱۴۰۰
مرکز پردازش دیجی کالا
نویسنده سبکتو
گوینده سبکتو
زمان 5:50
حجم فایل 7 مگابایت

گروه سبکتو میهمان دیجی‌کالا بود و از کانتنت فکتوری و مرکز پردازش دیجی کالا در دانش دیدن کرد. در این بازدید نکات جالبی از بخش‌های مختلف به چشم می‌خورد؛ از نظم مثال‌زدنی بین تیم‌های مختلف گرفته تا تلاش کارکنان برای انجام فرآیندهای تحویل کالا در کم‌ترین زمان.

مرکز پردازش دانش به عنوان بزرگ‌ترین مرکز پردازش در خاور مینه شناخته می‌شود. دیجیکالا در این مرکز پردازش به دنبال کاهش فرایند انبار کردن و پردازش کالاهاست. به همین دلیل در قسمت‌های مختلف مانیتورهایی دیده می‌شود که اهداف هر فرد نمایش داده می‌شد که شامل تعداد کالا‌های پردازش شده و اهداف اوست.

یکی از موضوعات جالب در مرکز پردازش دانش، این بود که روی میزها با برچسب‌هایی جای موس، کیبورد، مانیتور و پرینتر مشخص شده بودند و کارمندان پس از شیف کاری باید عینا وسایل را در آن قسمت‌های مشخص شده قرار می‌دادند. همچنین در قسمت‌های مختلف کلی توضیح در مورد فرایندها قرار داشت تا کارمندان بخش‌ها بیشترین نظم را در کنار تمیزی در آن بخش داشته باشند. در این پادکست می‌خواهیم کمی بیشتر در این باره صحبت کنیم. به همین دلیل اگر مشتاق هستید که از کانتنت فکتوری و مرکز پردازش دانش دیجی‌کالا بیشتر بدانید، شما را به شنیدن این پادکست دعوت می‌کنیم.

دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه