گفت‌وگو با مدیر سایت طرفداری؛ چگونه از کاه، کوه بسازیم؟

۲۲ خرداد ۱۴۰۲
نویسنده میثم نوایی، آرمین جنت‌خواه
گوینده میثم نوایی، آرمین جنت‌خواه
زمان 32:51
حجم فایل 30 مگابایت

در این قسمت از گفت‌وگوهای دیجی‌کالاکست  با افراد سرشناس و متخصصان حوزه رسانه و فناوری سراغ آرمین جنت‌خواه، مدیر سایت ورزشی طرفداری رفتیم.

آرمین از آن پسرهای کارآفرین پرانرژی است که بدون هیچ سرمایه اولیه‌ای توانسته تیمی پرانگیزه و یکدست را کنار هم جمع کند و در حال حاضر سایتش روزانه بیش از صدهزار بازدید دارد.

او فارغ‌التحصیل مهندسی کامپیوتر دانشگاه امیرکبیر است. از او در مورد علاقه‌اش به فوتبال و تیم اینترمیلان و زندگی شخصی‌اش پرسیدیم و اینکه چه شد به فکر راه‌اندازی یک سایت ورزشی افتاد.
او ادعا می‌کند حتی یک ریال هم برای تبلیغات هزینه نکردند و تمام کاربران سایتشان با استفاده از تبلیغ نفر به نفر و همچنین شبکه‌های اجتماعی جذب سایت شده‌اند. در ادامه سراغ ساختار سایت طرفداری، نحوه مشارکت در تولید خبر در این سایت و البته نحوه کسب درآمد از آن رفتیم.

او دل پری از رقبای رسانه‌ای‌اش دارد و ادعا می‌کند رقیبان سرشناس‌شان با استفاده از رانت و سابقه، اجازه ورود جوان‌ترها به عرصه رسانه را نمی‌دهند. از دغدغه‌ها و مشکلات خبرنگاری در ایران می‌گوید و در نهایت حرف‌ها و راهنمایی‌های او در مورد راه‌اندازی وب‌سایت‌های خبری و ورزشی هم برای جوان‌ترهایی که قصد راه‌اندازی چنین رسانه‌هایی را دارند بسیار به‌دردبخور است.

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۶ دیدگاه
  1. Avatar سعید

    من فکر کنم نزدیک به ۳ سال طرفداری رو کامل دنبال می‌کنم. شدیدا تیم حرفه‌ای هستن. امیدوارم به همین نحو کارشون رو ادامه بدن

  2. Avatar فامیلا کالا

    از این قبیل مدیران جوان و جوانتر در کشور کم نداریم که از کودکی نوجوانی بس پای کامپبوتر بوده اند و در انتها کارافرینی و خلاقیت ایجاد کرده اند و همه اینها لازمه تلاش و کوشش خودشان بوده است نه تحصیلات دانشگاهی و باید از این مدیران جوان حمایت شود

  3. Avatar پرهام

    سلام

    خوشحالم که شاهد ارتقاء کیفیت تهیه پادکست ها هستیم، و نسبت به کارای اول که انگار تو حموم و خیلی هول هول و استرسی تهیه شده بودن، برنامه های فعلی هم در روند تهیه، روی حساب و کتاب هستن و هم از لحاظ اجرا در حد یک رسانه واقعی قرار گرفتن. عالیه.

    سایت محبوب خبری (قبلی) من که قبلا اخبار تکنولوژی رو انجا می خوندم و نام دامنه اون در چهار حرف اول با دامنه شما یکسان هست، متاسفانه بشدت مملو از gif animation هایی شده که سمت چپ و راست صفحه هر کدام واسه خودش در حال پشتک زدن هست و واقعا روی اعصاب ادم راه میره و مدتی هست که صرفا گاهی از ناچاری ممکنه بطور کوتاه و موردی اونجا برم. همچنان خوشحالم که شما در روش طراحی سایت تون منش حرفه ایی دارین و اهل مطالعه هستین و خلاصه استفاده تون از شکل و رنگ به اندازه است، مثل خارج.

    نیازی نیست این مطلب تایید و منتشر بشه، همین که خودتون بخونید کافیه. متشکرم.
    موفق باشید

    1. ممنون از شما که خواننده مگ و شنونده پادکست ها هستید.
      تلاش داریم هر قسمت کیفیت پادکست ها بالاتر بره. برای هر کدام ازین پادکستهای چند دقیقه ای گاها ساعتها وقت صرف میشود تا کیفیت خوبی چه از نظر محتوا و چه از نظر اجرا داشته باشند.
      امیدواریم همچنان شما شنوندگان هم با نظرات و بازخوردهایتان ما را در این مسیر کمک کنید.

  4. Avatar jfk

    ۳۰ دقیقه ۳۰ مگابایت!!! کنسرته ؟…

  5. Avatar یک طرفدار بارسا

    با مسی هم مصاحبه کنید

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه