آنر ویو ۲۰؛ کرم‌چاله‌ای به سوی آینده!

۱۰ شهریور ۱۳۹۸

آنر سال گذشته برای اولین بار آخرین نسل از سری V خود یعنی گوشی آنر V10 را با نام جدید آنر ویو ۱۰ در خارج از چین هم عرضه کرد. آنر ویو ۱۰ یک گوشی با سخت‌افزار بسیار قدرتمند و ویژگی‌های یک پرچم‌دار بود که با قیمت کمتر نسبت به رقبا موفقیت زیادی به دست آورد. حال با معرفی آنر ویو ۲۰ به نظر می‌رسد قرار است روند عرضه این سری برای جهانیان ادامه داشته باشد.

هر چند آنر ویو ۱۰ گوشی بسیار قدرتمندی بود ولی از نظر طراحی ظاهری شبیه به گوشی‌های ۲۰۱۷ داشت. البته حقیقت این است که این گوشی واقعا هم در آخرین روزهای سال ۲۰۱۷ رونمایی شد. اما داستان در مورد آنر ویو ۲۰ کاملا متفاوت است. این گوشی با این که در آخرین روزهای سال ۲۰۱۸ معرفی شد، اما روزنه‌ای را به سوی طراحی جدید گوشی‌ها در سال ۲۰۱۹ باز کرد. با آنر ویو ۲۰ دوران نمایشگرهای حفره‌دار رسما آغاز شده است.

البته همان‌طور که ناچ یا بریدگی صفحه‌نمایش گامی به سوی آینده بود، نمایشگرهای حفره‌دار هم مقصد نهایی نیستند. به نظر می‌رسد در مسیر سفر به سمت گوشی‌های بدون حاشیه واقعی، باید از حفره‌ی نمایشگر هم مانند کرم‌چاله‌ای به سوی آینده عبور کنیم!

در این ویدیو شما را با مهم‌ترین ویژگی گوشی آنر ویو ۲۰ یعنی نمایشگر حفره‌دار بیشتر آشنا خواهیم کرد.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar عماد

    با سلام
    هواوی داره خوب از فرصت تحریم ها و مسائلی که برندایی مثل سامسونگ و الجی تو ایران دارن، استفاده میکنه و تبلیغات فراوان میکنه.الان همه سایتا شده هواوی،حتی دی جی کالا تو قسمت موبایل زده آیفون اپل و هواوی،البته تبلیغات بد نیست ولی اینجوری که سایتای ایرانی دارن تبلیغات هواوی رو میگیرن دیگه یخورده زیاده رویه.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه