آنچه شما گفتید؛ آیفون ۱۰ یا آیفون ۸؟

۲۲ خرداد ۱۴۰۲

آیفون ۱۰ به تازگی به بازار ایران رسیده است و آیفون ۸ هم که از چند ماه پیش در بازار بوده است. پس احتمالا برای بسیاری از افراد که منتظر عرضه شدن آیفون ۱۰ بوده‌اند، زمان تصمیم‌گیری فرا رسیده است. ما هم فرصت را در آخرین مطلب «شما بگویید» غنیمت شمردیم و از شما درخواست کردیم دلایل خود را برای ترجیح دادن هر کدام از سه مدل آیفون ۱۰، آیفون ۸ یا آیفون ۸ پلاس برای ما بنویسید. طبق معمول در این ویدیوکست قرار است این نظرات را جمع‌بندی و برای شما بازگو کنیم.

آیفون ۱۰

آیفون ۸ و ۸ پلاس

 

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. Avatar محمد

    سلام…من خودم آیفون X رو تایید میکنم.به دلیل کارایی و ظاهر و البته قیمت مناسبی که از سایت وسنا خریداری کردم.سایتای مختلفی رو بازدید داشتم ولی قیمت این سایت مناسب تر بود و تخفیفات خوبی گذاشته بود

  2. Avatar علی

    فکر میکنم برای کسی که آیفون ۷ داره، خریدن آیفون ۸ منطقی نیست چون ۸ نسبت به ۷ تغییرات انقلابی نداشته و صرفا یک ارتقا به حساب میاد بنابراین آیفون ۱۰ انتخاب مناسب تری خواهد بود و فرد تغییرات رو ملموس تر حس خواهد کرد. اما اگر کسی مثلا آیفون ۶ داره یا از هر برند دیگه ای میخواد به اپل سوییچ کنه، آیفون ۸ هم میتونه کاملا راضی کننده باشه.

  3. Avatar مصطفی

    مصطفی
    با این که همیشه امکانات جدید و متحیرالعقولی که اپل برای اغنای خرید مخاطبینش روی دیوایس‌هاش میزاره ولی به خصوص ایفون ترجیح میدم نسل بعدی ایفون ایکس که بسیاری از مشکلاتش برطرف شده رو خریداری کنم. در حال حاضر هم ایفون ۸ پلاس خریدم و در حال استفاده هستم.

  4. Avatar سید مهدی

    سلام . آیفون ۱۰ ترجیح داره برای ظاهرش و ظاهرش هم بخاطر صفحه نمایشش

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه