معرفی تبلت آی لایف مدل Zedbook W ظرفیت ۳۲ گیگابایت

۱۱ شهریور ۱۳۹۸

تبلت «آی لایف» مدل «Zedbook W» با بدنه‌ای پلاستیکی و در ابعادی مناسب در اختیار کاربران قرار گرفته است. این تبلت قابلیت پشتیبانی از سیم‌کارت را ندارد و شما نمی‌توانید از آن برای برقراری ارتباط تلفنی و مکالمه استفاده کنید. سخت افزار این محصول از یک تراشه اینتل «Atom» و پردازنده «Z3735G» تشکیل شده است که همراه با دو گیگابایت حافظه رم وظیفه پردازش اطلاعات را بر عهده دارد. البته باید بدانید که فرکانس پردازنده در این تبلت ۱.۳۳ گیگا هرتز در نظر گرفته شده و تا ۱.۸ گیگاهرتز قابل افزایش است.

با توجه به حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی در این تبلت امکان ذخیره‌سازی حجم زیادی از تصاویر و ویدئو در آن فراهم شده است. نمایشگر ۱۰.۱ اینچی این تبلت ۱۲۸۰ × ۸۰۰ پیکسل رزولوشن دارد که با توجه به قطر صفحه‌نمایش، تراکم  پیکسل‌های آن ۱۴۹ پیکسل بر اینچ است. همانند بسیاری از تبلت‌های موجود در بازار این محصول نیز از دوربین قدرتمندی برخوردار نیست. دوربین اصلی و دوربین دوم در این مدل از تبلت‌های آی‌لایف هر دو  ۲.۰ مگاپیکسل هستند. سیستم عامل تبلت آی لایف ویندوز ۱۰ است و باتری به کار گرفته شده در آن ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد. این تبلت از شبکه‌های اینترنتی پشتیبانی نمی‌کند، اما کاربران می‌توانند با استفاده از قابلیت پشتیبانی از وای فای این محصول به مودم‌های بی‌سیم متصل شده و از امکانات اینترنتی بهره‌مند شوند.

شرکت تولیدکننده برای این محصول یک داک کیبورد طراحی کرده است که برای استفاده در حالت لپ‌تاپ بسیار کارآمد خواهد بود. اگر می‌خواهید تبلتی داشته باشید که بتوانید از صفحه‌نمایش بزرگ آن برای تماشای فیلم، وب‌گردی یا داشتن دید بهتر استفاده کنید می‌توانید این محصول آی‌لایف را انتخاب کنید.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه