چطور با دیجی‌پی پول خود را سریع‌تر از همیشه پس بگیرید؟ (فرمول قسمت ۳۲)

۴ اسفند ۱۴۰۰

موقع خرید از دیجی‌کالا ممکن است برای همه‌ی ما پیش بیاید که به هر دلیلی بخواهیم یک سفارش را بعد از این که پولش را پرداخت کردیم کنسل کنیم. یا شاید گاهی کالایی به دست شما برسد که ایراد دارد و بخواهید طبق ضوابط آن را مرجوع کنید. در اینجور وضعیت‌ها دیجی‌کالا بعد از این که درخواست مرجوع کردن کالا تایید شد، پولی را که پرداخت کرده بودید به حسابتان برمی‌گرداند. اما خبر خوب این که دیجی‌پی تونسته است فرآیند بازپس دادن پول یا همان refund را برای افرادی که از این درگاه پرداخت استفاده می‌کنند کاملا خودکار کند. به این ترتیب سرعت برگشتن پول به حساب شما نسبت به گذشته بسیار سریع‌تر شده است. پس با خیال راحت با درگاه پرداخت دیجی‌پی از دیجی‌کالا خرید کنید و مطمئن باشید هر زمان قرار باشد به هر دلیلی پول خود را پس بگیرید، خیلی سریع‌تر از چیزی که انتظار دارید این اتفاق می‌افتد.

دیدگاه شما

۲۳ دیدگاه
  1. fatemeh

    الان پولتون برگشت خورد ؟

  2. ماهرخ

    سلام .من سفارشموبعد از پرداخت ویرایش کردم ودوباره پرداخت انجام دادم .برام پیام اومدکه بعد از ۴۸ساعت پولتان به حسابتان برمی‌گردد. ولی برنگشت .حالا چطوری پولمو مطالبه کنم ؟

  3. علی

    من ۳تا خرید کردم پولشو دادم دوتا شو کنسل کردم الان چند روز پولی به حسابم نیومده زنگ زدم به دیجیکالا میگن باید منتظر باشی واقعا این کارشون باعث ضعف یه شرکت متاسفم

  4. هاجر

    سلام برای دومین بار گفتن که محصول توانبار نسیت وپولم رو برنمیگردونن واقعا این چه وضعشه آخه دیجی کالا پس مدیر نداره کلاه بردارها ریختن اینجا

  5. امیر حسین پودینه

    سلام من دیشب یک کالا خریدم اما بعد منصرف شدم و لغو کردمش
    میخواستم بدونم مقدار پول واریز شده کی به حسابم برمیگرده ؟ لطفا پیگیری کنید.ممنون

  6. مهدی

    چرا دروغ میگید.من از اعتباری (دیجی پی)پرداخت کردم الان ده روزه از لغو سفارشم میگذره و هنوز به اعتبار دیجی پی افزوده نشده.ناراحت نشید این اخلاق تو کشور ما جا افتاده که اگه زودتر کاری راه بیافته و گره ای زودتر باز بشه اصلا حرومه. باید طرف زجر کش بشه. خوب منم در عوَض واسه تسویه آخر ماهم دیر تر تسویه میکنم.این به اون در

    1. محمدرضا

      سلام آخرش پولو بهتون بازگرداند یا خیر؟

  7. امین

    کالایی که سفارش دادم پرداخت آنلا۲۰ کردم اما

    پیام اومد که به دلیل موجود نبودن در انبار کالا

    لغو شده اما هنوز پولمو پر نگرداند!!! چکار باید

    بکنم ؟

  8. مینا نظرپور

    کالاهایی خریدم و پرداخت انلاین انجام دادم و قبل تحویل یکی از کالاها در انبارشون موجود نبود و پولم بهم برگردونده نشده!!!!راه حل؟؟؟؟

    1. رومینا صامتی

      من هم دو تا کالا خریدم یکیشو خودشون پیام زدن به دلیل تاخیر فروشنده کنسل شده الان پولمو چطوری پس میدن؟ از شما برگشت پولتون؟

  9. احمد

    از بین ۵ قلم جنسی که خریده بودم، یه کالایی رو اشتباهی فرستاده بودن، ۲۲ اردیبهشت مرجوع کردم، ۲۵ ام اومدن بردن، الان ۳۱ اردیبهشت هنوز نتیجه بررسی شون مشخص نشده! مشخص نیس که پول رو که برمیگردونن!

  • 1
  • 2
loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه