برخورد نزدیک از نوع اول؛ بررسی تمام ویژگی‌های محصولات ۲۰۱۸ اپل

۲۲ خرداد ۱۴۰۲

چهارشنبه هفته گذشته کنفرانس اپل در سالن تئاتر استیو جابز در اپل پارک برگزار شد. طی این مراسم که بیش از ۲ ساعت به طول انجامید اپل جدیدترین نسخه ساعت هوشمند خود یعنی اپل واچ سری ۴ و ۳ مدل جدید آیفون‌های ۲۰۱۸ به نام‌های آیفون Xs، آیفون Xs مکس و آیفون Xr را معرفی کرد. این مراسم که به صورت زنده از دیجی‌کالا مگ هم پخش می‌شد واکنش‌های متفاوت کاربران را به همراه داشت.

در این قسمت از ویدئوکست‌های تکنولوژی دیجی‌کالا مگ به این مراسم، حواشی آن و جزئیات بیشتر در خصوص محصولاتی که در آن معرفی شد پرداخته‌ایم. در این برنامه محسن چینه‌کش در کنار من حضور دارد و همراه با او به مرور آنچه در همایش معرفی محصولات ۲۰۱۸ اپل گذشت، پرداخته‌ایم.

در این ویدئوکست به این سوالات پاسخ داده می‌شود:

  • چرا اپل تولید آیفون X را تنها یک سال پس از معرفی آن متوقف کرد؟
  • آیفون XR چه جایگاهی در میان محصولات اپل دارد؟
  • چرا اپل واچ سری ۴ محصول مهمی است؟

این‌ها و بسیاری موارد دیگری که در کنفرانس اپل شاهد آن بودیم در این ویدئوکست به طور کامل بررسی می‌شوند و تلاش می‌کنیم جدیدترین محصولات اپل را از تمام جهات طراحی، سخت افزاری و نرم‌افزاری بررسی کنیم و بیشتر و بهتر با ۴ محصول معرفی شده در مراسم چهارشنبه شب آشنا شویم. اگر مراسم معرفی این محصولات را دیدید یا اخبار مربوط به محصولات جدید اپل را دنباد کرده‌اید، از شما دعوت می‌کنیم این برنامه را تماشا کنید.

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar هوبر خردمند

    مرسی از لطفتون

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه