بهترین روش دم کردن قهوه در سفر

۱۹ بهمن ۱۳۹۸

همانطور که در برنامه‌های قبل گفتیم، ما چند نوع قهوه داریم که راه‌های دم کردن آن‌ها بسیار متنوع است؛ از قهوه‌جوش‌ و موکاپات قدیمی بگیرید تا قهوه‌ساز چکه‌ای خانگی و قهوه‌سازهای حرفه‌ای که همه این روش‌ها نیاز به زمان و حوصله شما برای دم کشیدن قهوه دارند. ولی حتما برای شما هم پیش آمده که همین الان به یک لیوان قهوه احتیاج داشته باشید اما وقت و حوصله برای ایستادن کنار اجاق‌گاز یا آماده سازی و صبر کردن برای دستگاه‌های قهوه ساز را نداشته باشید، یا حتی لوازم مورد نیاز برای دم کردن قهوه در محل کارتان وجود نداشته باشد؛ در این مواقع چه می‌کنید؟

در بدترین حالت یا بی‌خیال قهوه می‌شویم یا مجبور می‌شویم که به سراغ قهوه فوری برویم که به دلیل میزان پایین کافئین، تاثیری بر از بین بردن خواب‌آلودگی ندارند یا این‌که همراه با شکر و شیر خشک‌اند که باعث اضافه وزن می‌شوند.

اگر به دنبال یک قهوه خوشمزه و واقعی هستید و از قهوه فوری خسته شدید، اگر لوازم مورد نیاز یا شرایط دم کردن قهوه را ندارید و حتی اگر قهوه دوست ندارید چون هیجوقت قهوه خوشمزه نخورده‌اید، با شنیدن این خبر خوب حتما خوشحال می‌شوید. قهوه دمی چکه‌ای در ایران! شرکت بن‌مانو نوعی قهوه‌ تولید کرده است که با استفاده از آن در ساده‌ترین و سریع‌ترین زمان می‌توانید قهوه داغ و خوشمزه بنوشید.

در ویدیو این هفته قهوه دمی چکه‌ای بن‌مانو را با خود به دل کویرهای ایران برده‌ایم تا آن را به شما معرفی می‌کنیم.

قهوه فوری

این محتوا توسط دیجی‌کالا مگ به سفارش بن‌مانو تولید شده است. دیجی‌کالا مگ صحت و کیفیت این محتوا را تایید می‌کند.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. رضا

    جالب بود . اتفاقا من امروز از همین قهوه استفاده کردم

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه