معرفی تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل ۶۵XTU815

۲۷ شهریور ۱۳۹۸

تلویزیون «ایکس‌ویژن» (X.Vision) مدل «۶۵XTU815 » از محصولات حرفه‌ای این برند ایرانی است. کیفیت‌ساخت آن مثال‌زدنی است و نیاز هر کاربر حرفه‌ای را برآورده می‌کند. در اولین نگاه، ظاهر آن بسیار ظریف و جالب است. کیفیت‌تصویر ۴K است و تصاویر را با وضوح و شفافیت بسیار خوبی نمایش می‌دهد.

ابعاد ۶۵ اینچی آن، باعث می‌شود مجبور باشید فضای بزرگی را برایش در نظر بگیرید. زاویه‌دید وسیعی دارد و امکان تماشای صفحه‌نمایش را از محدوده‌ی وسیعی فراهم می‌کند. نسبت تصویر در آن ۱۶:۹ است و تصویر را با ابعاد متناسبی به پخش می‌گذارد. سیستم‌صوتی آن دوکاناله است و به‌واسطه‌ی دو بلندگوی ده واتی، در مجموع بیست وات صدا تولید می‌کند. قابلیتی که لذت استفاده از این تلویزیون را دوچندان کرده است، رابط ‌هوشمند آن است. سیستم‌عامل اندروید آن با نسخه‌ی ۵.۱ است. به‌لطف پردازشگر دوهسته‌ای آن، فرایند نمایش تصویر به خوبی انجام می‌شود.

می‌توانید با این تلویزیون ۶۵ اینچی، در اینترنت به جست‌وجو بپردازید، تصاویر درحال پخش از سایر دستگاه‌های دیجیتالی را به اشتراک بگذارید یا این‌که اپلیکیشن‌های متعدد و هیجان‌انگیزی را دانلود و نصب کنید. درنتیجه استفاده از این تلویزیون در اوقات فراغت، بسیار لذت‌بخش است و کارایی بسیار بیشتر از یک تلویزیون را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. برای توضیح در رابطه با درگاه‌های ارتباطی این تلویزیون، باید گفت که تعداد درگاه‌های USB آن دو عدد است. با استفاده از این دو پورت می‌توانید فلش‌مموری و هارد اکسترنال خود را به تلویزیون متصل کرده و از فایل‌های موجود در آن‌ها استفاده کنید.

یکی از این پورت‌ها از نوع USB 2.0 و دیگری از نوع USB 3.0 است. برای اتصال پخش‌کننده‌ها به این تلویزیون، می‌توانید بین درگاه HDMI و کامپوننت و کامپوزیت یکی را انتخاب کنید. درگاه HDMI، قادر است تصاویر را با کیفیت Full HD یا ۴K به صفحه‌نمایش منتقل کنید. برای بهره‌مندی از سرویس‌های اینترنتی، مانند تماشای فیلم به صورت آنلاین یا جست‌وجو در اینترنت، می‌توانید از اتصال بی‌سیم Wi-Fi یا پورت LAN استفاده کنید. این تلویزیون به‌همراه یک عدد ریموت‌کنترل عادی ارائه می‌شود که کارایی بسیار ساده‌ای دارد.

خرید هارد دیجیکالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. پژمان

    نمیدونم چرا محصولات ایرانی با کجت های مختلف مثل فلش ها هارد ها و فرمت های پخش همیشه مشکل دارن.
    یا زیرنویس فارسی 🙂
    ولی بازم خوبه تنها برندی که داره خوب کار میکنه و واقعا انتظاراتو بروز داره جواب میده همین ایک ویژنه.
    البته شما حساب کنین برندی از اون سر دنیا راهی بازار ایران میشه و قیمتش هم قیمت ایکس ویژنه. این نشون میده با هزینه تولیدمون هنوز بالاست.
    برای برند های داخلی ارزوی موفقیت میکنم . تولیدات ملی بازار کار بوجود میاره

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه