جعبه گشایی آیفون ۱۰ در دیجی‌کالا مگ

۱۱ شهریور ۱۳۹۸

آیفونی که همه‌ی دنیا مدت‌ها منتظرش بود‌ند بالاخره به دیجی‌کالا مگ رسید. اپل پس از ده سال طراحی آیفون را به کلی تغییر داده است. آیفون X که اپل اصرار دارد آن را آیفون ۱۰ بخوانیم، قرار است احتمالا برای ده سال آینده شکل کلی آیفون‌ها را تعیین کند.

البته بر خلاف خود گوشی، جعبه‌ی آیفون ۱۰ دقیقا شبیه جعبه‌ی آیفون‌های قبلی است. روی جعبه تصویری از صفحه‌نمایش بزرگ این گوشی دیده می‌شود که همچنین از حذف شدن دکمه‌ی آشنای هوم خبر می‌دهد. داخل جعبه طبق معمول شارژر، هدست ایرپادز (Earpods) با اتصال لایتنینگ و کابل لایتنینگ به USB قرار دارد.

به جای دکمه‌ی هوم و حاشیه‌های بزرگ بالا و پایین صفحه‌نمایش که برای مدت‌ها تصویر کلی آیفون‌ها را تشکیل می‌دادند، یک صفحه‌نمایش بزرگ، تمام بخش جلویی آیفون ۱۰ را پوشانده است؛ به جز یک بریدگی کوچک در بالای صفحه‌نمایش که محل قرار گرفتن مجموعه‌ی حسگرهای دوربین جدید TrueDepth است. در آیفون ۱۰ دیگر حسگر اثر انگشت TouchID هم وجود ندارد. به جای آن، آیفون ۱۰ از سیستم جدید FaceID برای باز کردن قفل گوشی استفاده می‌کند. این سیستم جدید بر اساس اسکن سه‌بعدی چهره طراحی شده و از حسگرهای دوربین TrueDepth برای این کار بهره می‌گیرد. البته کارهای جالب دیگری هم با این دوربین می‌توان کرد که در ویدیوهای بعدی بیشتر در مورد آن‌ها صحبت می‌کنیم.

iPhone X

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۵ دیدگاه
  1. Avatar محمد

    سلام خسته نباشید میخواستم بدونم داخل جعبه همه ی ایفون ۱۰ تبدیل لایتنینگ به جک هدفون وجود داره یا نه؟؟

  2. Avatar reza

    سلام میخواستم بدونم حسگر تشخیص چهره ایفون ۱۰ در تاریکی مطلق هم کار میکنه یا نه؟؟

  3. Avatar سامان

    لطف کنید بفرمایید چرا گوشی ای که باز کردید پلمپ معروف آیفون نداشت و به نظر میومد شرکت مدیا پردازش پلمپشو باز کرده و خودش مجددبا سلفون حرارتی بسته بندیش کرده

  4. Avatar علی

    سلام
    شمارو نمیدونم ولی من با تمام احترامی که برای این گوشی قائلم و معتقدم که اگه اون بریدگی بالای صفحه نمایش نبود این گوشی بهترین گوشی تمام دوران تا به امروز بود(از هر لحاظ:چه ظاهری چه سخت افزاری).اصلا نمیتونم اون بریدگیو درک کنم و باهاش کنار بیام.بنظرم اگه اپل صفحه نمایش را چند دهم اینچ کوچکتر میکرد ولی در عوض صفحه نمایش یک تکه بود این گوشی از هر لحاظ تک بود.

  5. Avatar حسین

    چرا این جوری باز شد؟
    تا الان هزار تا فیلم آنباکسینگ آی‌فون ۱۰ دیدیم و هیچ کدومشون با پاره کردن پلاستیک گوشی نبوده. بلکه اپل پایینش جا گذاشته برای باز کردن.
    شما آی‌فون هاتون از قبل باز شده؟

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه