جعبه‌گشایی کنسول بازی Xbox One S مدل All Digital (بسته باز – قسمت ۴)

۱۹ بهمن ۱۳۹۸

در این قسمت از برنامه بسته باز از جدیدترین نسخه از کنسول بازی پرطرفدار شرکت مایکروسافت جعبه‌گشایی می‌کنیم. کنسول بازی ایکس باکس مایکروسافت All Digital جدید ترین محصول معرفی شده توسط کمپانی مایکروسافت در نسل هشتم کنسول‌های بازی است. تنها تفاوت این نسخه با نسخه One S تنها در نبود قطعه دیسک درایو در این نسخه از ایکس‌باکس است. این دستگاه گزینه بسیار مناسبی برای افرادی است که قصد خرید بازی‌ها به صورت دیسکی ندارند و به صورت دیجیتالی یا آفلاین تمایل به تجربه عناوین مختلف بازی دارند.
مایکروسافت با عرضه دستگاهی ارزان تر، مقرون به صرفه و مناسب برای بازی‌های آفلاین تلاش می‌کند تا طیف وسیع‎تری از مشتریان را به سمت خود بکشاند. از نظر سخت افزاری نیز این دستگاه همانند One S از پردازنده دو ماژول ۴ هسته‌ای با سرعت ۱.۷۵ گیگاهرتز و حافظه رم ۸ گیگابایت جهت پردازش روان و بی‌نقص، استفاده می‌کند.

در این قسمت از بسته باز پس از جعبه گشایی از این ایکس باکس، نظر امیرحسین و مجید را هم در باره این محصول جویا شدیم. با ما همراه باشید.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۱۱ دیدگاه
  1. علی

    باسلام ببخشید میخواستم بپرسم که من ایکس باکس وان اس آل دیجیتال دارم و بازی های هکی روی آن است و می خواهم بازی آنلاین نصب کنم باید چه کار کنم که بتوانم به صورت آنلاین آن بازی ها را نصب کنم و چه حجمی باید بپردازم و اگر بخواهم از مغازه آن بازی ها را دریافت کنم آیا عوارضی دارد یا خیر اگر میشود جواب دهید ممنون

  2. محمد حسین

    اگه تو نسخه ی دیجیتالی بعدا بخوایم بازی

    عوض کنیم میشه بازی تو هاردش حذف

    کرد و دوباره بازی ریخت؟؟

  3. طاها

    ماند گاری کدام یک بیشتر است لطفا بگوید به راهنمایی احتیاج دارم

  4. محمد

    بهتره با دیسک درایو بگیری تا از بازی های سی دی دار محروم نشوید. باز هم هر جور

    دوست داری بگیر ولی به نظر من سی دی خور بهتره

  5. مهدی فروتن

    دوستان راهنمایی کنید که الان xbox one s1ترا درایو بخریم یا آل دیجیتال

  6. saeid_biologist

    در مورد رزولوشن rage 2 اشتباه گفتید. ایکس باکس one s این بازیو با ۹۰۰p اجرا میکنه نه ۷۲۰p. و اینکه این بازی کلا ۴k نداره و وان ایکس اینو ۱۰۸۰p ولی با فریم ریت ۶۰ اجرا میکنه

  7. saeid_biologist

    خیلی ممنونم از برنامه قشنگتون و مثل همیشه دو کارشناس زحمتکش و پر تلاش دیجیکالا امیرحسین میرزایی و مجید نوردوست.
    فقط به امیر حسین عزیز بگید امیر حسین جان نگران دولوپر اون بازی‌هایی که ما افلاین بازی میکنیم نباش. ما که توی اروپا نیستیم که بخوایم ازشون دزدی کنیم. چطور وقتی اونها دسترسی به شبکه انلاین ما رو یکطرفه قطع میکنند ولی ما به دلار پول بازیشونو دادیم اشکالی نداره. چطور وقتی به دلار پول کنسول میدیم ولی از هیچ خدمات پس از فروشی که مایکروسافت به تموم دنیا میده برخوردار نیستیم و کنسولهامون از هیچ ضمانتی برخوردار نیست اشکالی نداره ولی چند تا بازی افلاین کار بدی حساب میشه؟ خب برای ps2 هم بازی کپی میخریدیم حتی نسل هفتم هم همون اولش کپی خور شدند. این هم یک جور کپی خور شدنه.

    1. مهدی فروتن

      حالا به نظر شما با درایو بخریم یا آل دیجیتال

      1. طاها

        taha1384ببین دیجیتال عالیه

  8. امیررضا عباس زاده

    سلام … آنباکس خوبی بود ولی چند تا اطلاعات غلط دادید اگه میشه اصلاح کنید چون تو خرید مردم خیلی تاثیر میزاره … اول این که دسته وان اس رو میشه باتری اورجینال انداخت و از خود usb شارژ کرد … دوم این که قدرت ایکس باکس وان ایکس رو کاملا اشتباه گفتید … ps4 pro میتونه بازی ها رو ۴k و روی ۳۰ فریم اجرا کنه در صورتی که فرق و قدرت بیشتر ایکس باکس تو اینجاست … ایکس باکس میتونه ۴k رو روی ۶۰ فریم اجرا کنه برید توی مشخصاتش ببینید … واقعا تغییر اصلی وان ایکس همین بود انشالله از دفعات بعد این اشتباهات تکرار نشود … با تشکر …

    1. saeid_biologist

      دوست عزیز مجید و امیرحسین در مورد بازی rage 2 گفتند وگرنه شما درست میگید بیشتر بازیها را onex با ۴k و ۶۰ فریم اجرا میکنه.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه